Sõjaväe jõujaam GAB-4-T/230 M2
#1

Mis võiks olla sellise generaatori turuhind, juhul kui soov seda müüa...?
Tegemist uue seadmega


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
   
Vasta
#2

Turgu kui sellist sellel jõujaamal pole, seega turuhinda raske määrata. Kõige lihtsamini saad jõujaama väärtuse teada, pannes selle osta.ee oksjonile. Eks siis selgub kui palju on inimesed nõus selle eest maksma.
Vasta
#3

Pane OSTA-sse siis saad teada)

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#4

Sobib kasutada ainult valgustuseks

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#5

Üks Tallinna mees (võibolla Teie ise?) müüb sellist juba umbes aasta 200€ eest, seni ei ole õnnestunud.
Vasta
#6

(19-09-2012, 08:46 AM)h2rra Kirjutas:  Sobib kasutada ainult valgustuseks

Mis põhjusel?

Tekkis täitsa huvi masina vastu, maamajja avariigeneraatoriks panna. Mis põhjusel ta selleks ei sobi?
Vasta
#7

Ei jaga elektrit süvitsi, kuid väga noorena (vene sõjaväes) käitasin ka sellist jõujaama ja on seega palju tunde kedratud masinat. Päris uuena juhtus selline asi, et pärast mingit hetke põlesid elektrilambid heledalt (~220V) ainult kindla koormuse juures, vähem või rohkem lampe hõõgusid, valgust mitte andes.

Do'nt panic
Vasta
#8

Antud jõuallikas töötab 230V pingel. Pildilt ei näe, kas ta on 1 või 3 faasiline. Maksimaalselt saad käima lasta 2KW mootori ja seda kah tühjalt,(ilma pumbata, sae kettata jne.) kuna käivitusvool läheb suureks ja generaator "sureb ära" . Seega saab teda kasutada rasvaküünalde asemel, kui "vääramatu jõud" on viinud elektri majapidamisest. Smile

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#9

Kas see on diisel või bensiin?

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#10

(19-09-2012, 14:04 PM)ryblik1 Kirjutas:  Kas see on diisel või bensiin?

Ikka bensiiniga käib. Selle mootori ühesilindriline sugulane UD-15 on näiteks motoploki MTZ-05 peal.
Vasta
#11

(19-09-2012, 11:07 AM)zazik Kirjutas:  
(19-09-2012, 08:46 AM)h2rra Kirjutas:  Sobib kasutada ainult valgustuseks

Mis põhjusel?

Tekkis täitsa huvi masina vastu, maamajja avariigeneraatoriks panna. Mis põhjusel ta selleks ei sobi?

Olles N/A-s selliste "Jõujamadega" kokku puutunud, julgeks väita, et suurim väärtus sellisel asjal oleks muuseumis...
Miks?
see UD mootor on igati kapriisne, selle käimasaamine ja jäämine sõltuvad ainult tähtede seisust, mootori soovist ja sinu visadusest.
Toodetav võimsus ei ole vastavuses kulunud kütuse hulgaga. Kui õieti mäletan, siis komplektis oleva paagitäiega pidi töötama paberite järgi 4h, tegelikkuses töötas 2 kui sedagi... Täiskoormusel sekkus miski kaitsemehhanism, mis seiskas ka mootori.
Kujutage nüüd ette sellist aparaati ketramas elektrit furgoonile kus elavad 4 inimest, neist 3 (all)ohvitserid ja 1 sõdur-autojuht.
Kes vastutab selle generaatori käimise eest ja peab toa soojas hoidma? Kes saab vastu päid jalgu, kui sooja pole ja kes öösel magab? Väljas on Siberi talv...


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne