10-08-2022, 23:05 PM
(10-08-2022, 10:08 AM)Walter Kirjutas: Arvestades et VW maksis peale Phaetonite tootmisele, esimese mudeli massilised lastehaigused elektriga ning arutu müügihind mis kliente ei kõnetanud tõid ilmselt mõistuse koju. Oli see auto ka tollase VW juhi F. Piechi isiklik ambitsioon vastu hakata S-klassile. Palju olulisem oli samaaegne VW Grupi püüdlused śkoda jaluleaitamisele.See "Phat One" (ajakirjast Car, kui see polnud veel poliitkorrektseks hakanud) lugu on mitme otsaga, nagu seersant Quick öelnuks.
Esiteks, kuhugi ülespoole trügimine pole automaailmas kunagi soositud -- eks proovinud ju Mercedes umbes samal ajal Maybachiga Rollsi murule trügida ja teate küll, mis sellest sai.
Teiseks, aeg-ajalt tuleb himu teha midagi veidrat, nagu vennad Strugatskid öelnuks. Piëch sai vähemalt tehtud oma tuuletõmbevaba tuulutusega auto.
Kolmandaks, mõnda asja tehakse lihtsalt seepärast, et näidata: "me võime". Tõenäoliselt ei olnud Phaeton algusest peale VW jaoks mingi rahategemisemasin. Nagu, ütleme näituseks, ka Stinger Kia jaoks. Jne.
P.S. Käibib lugu miskist (Berliini?) filmifestivalist, kus Volkswagen olla andnud Phaetonid vippe vedama. Nende hulgas esinenud filminäitlejanna Catherine Zeta-Jones kiljatanud autot nähes rõõmsalt: "Oi, kui ilus Mercedes!".