Postitused: 3,783
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
"Seiermeeter" on kontaktmanomeeter, mida saab panna etteantud rõhul midagi sisse ja välja lülitama. Tõsi küll, mitte otse vaid läbi relee, sest kontaktid on suht õrnad. 400kPa oli vist 4 atti?
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 445
Teemad: 71
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Midagi sellist arvasin jah. Maru suur kobakas on ainult. Pole eriti midagi nendega peale hakata vist.
Postitused: 1,194
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Ja see teine asi on väline mootori jahutusvedeliku soojendus. Komplekteeriti karpi nii Moskvitši, kui ka Žiguli jaoks vajalike vidinatega. Üks pronksist stutser oli motokoski teema pildi peal vedelemas. Põhimõtteliselt saaks panna ükskõik, millesele vedelikjahutusega mootorile, kui ainult isetsirkuleerimise suudab tagada. Võimsus oli ka otsakaane peal, aga ei mäleta, kui palju.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 3,783
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(02-12-2012, 12:31 PM)moto-onu Kirjutas: Midagi sellist arvasin jah. Maru suur kobakas on ainult. Pole eriti midagi nendega peale hakata vist.
Kui ehitad hüdrofoori, siis on sul rõhurelee ja manomeeter ühes isikus olemas. Kompressori juhtimiseks 4 atine piirkond võibolla vähevõitu, aga kummipumpamise jaoks käib küll. Kui oleks 10 atine ja kõne all äraviskamine, siis kandideeriks ehk isegi.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.