Puulõhkujaga abi vaja!
#41

(05-04-2013, 12:09 PM)tammetonu Kirjutas:  Ma ei ole tühja jutu tegija ega salli mehi ,kes seda teevad.Paraku on arvuti minu ellu jõudnud ajal,kui uusi sõpru enam ei otsita ja nii ei ole temaga eriliselt lähedaseks saanud ega ilmselt saa ka.Ainukesed pildid ,mis veebi üles laetud on ka rasketehnika rubriigis kajastatud Unimog 404 kohta(4x4 foorumis veidi pikemalt sellest),kuid huvi korral võid kohale tulla ja mitte ainult vaadata,vaid ka käega katsuda ja järele proovida.

Suured ja karvased munad, kuid õrn hing...Rolleyes

Aga modifitseeritud Moog on muhe.Big Grin Arvan, et ma ei ole ainus, kes Su tegemistest meelsasti rohkem loeks.Cool

Oma põhjalikest teadmistest rääkimisest enam oleks kasu nende jagamisest. Rolleyes Muidu jääb hapu mekk man sõnavõttudest...
Vasta
#42

Elan Otepää lähistel Kääriku külas.See on paik,mis vaatamiseks on ilus,kuid igasuguseks majandamiseks raske.Praegu saab puulõhkujatest veel suuskadega üle sõita.

www.tammetonu.ee
treimis - jm. metallitööd.
Vasta
#43

Mõne aja sai lõhkuda ja ja tekkis sama jama ainult vahelpial tekkis surve aga kohe kadus ja samamoodi jälle. Kas mingi fekaal pääses liikuma jälle ja ummistas jägaja? Nüüd olen jägajale uued klapid,tihendid muretsenud ja otsustasin kõik uuesti läbi pesta ning siis ka uue õli sisse valada! Jah mõni lahendus on poolik kuna vanaisa jäik raskelt haigeks ja suri kahjuks! Aga eks nüüd on võimalus täiustada!

Omaette nokitseja.
Vasta
#44

Surveklapi vahele ei ole palju vaja, et töösurvet tappa. Surve kadumisel alusta ikka sellest.
Vasta
#45

Töö ajal märkasin õli laiku lõhkuja all. Avastasin, et õi tilgub mootorist!? Edasi selgus, et mootor on juba seest õli täis! Kuidas ta sinna sattus?
Tegu laiatarbe poes müüdava lõhkujaga AWD7000, ühefaasiline 2,3kW. Töötanud juba aastaid, täna sai ca 20 min ainult. Pump on kohe mootori otsas. Kas miski tihend võis puruneda?
Vasta
#46

Tõenäoliselt on pumbal miski kaelustihend, mis peaks tagama selle, et pumbast mööda võlli õli välja ei pressis.

Kiire googeldamine lõhkuja nimega võiks välja tuua ehk varuosakatloogi, kus täpsemalt näha detailide kogus ja asend.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#47

Siin miski sarnase asja kataloog: https://www.foards.com/pages/speeco-5-to...s-40100500

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#48

(7 tundi tagasi)Aspelund Kirjutas:  Siin miski sarnase asja kataloog: https://www.foards.com/pages/speeco-5-to...s-40100500

Sain pumba koos mootoriga kätte. Siin pisut täpsemalt https://www.youtube.com/watch?v=K4XzUkzVbr4&ab_channel=FamilyDIY 
Täpset mootori võlli ja pumba ühenduskohta ei ole ikkagi näha. Uurin asja. 
Etteruttavalt küsin kuidas mootori mähised õlis puhtaks saan? Staator eraldi pessu? Mingi keemia (bensiin jne) ilmselt ei sobi?
Vasta
#49

Tehniline piiritus on üks ohutumaid lahusteid. Kui hästi see õliga hakkama saab, seda pead proovima enne muidugi.

EDIT: kiire testi tulemusena pean ütlema, et automaatkastiõli piirituses ei lahustu.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#50

Tsitaat:Etteruttavalt küsin kuidas mootori mähised õlis puhtaks saan? 
Enamus õlisid mingit lühist eitekita keerdude vahel mähises. Soovitan lihtsalt nõrguma panna mingi panni kohale ja tarvitada ilma lahusteid kasutamata. Lahusti rikub isolatsiooni laki ära ja siis enam ei päästa.
Veidi sooja kiirendab nõrgumist.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne