Postitused: 97
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
Elan Otepää lähistel Kääriku külas.See on paik,mis vaatamiseks on ilus,kuid igasuguseks majandamiseks raske.Praegu saab puulõhkujatest veel suuskadega üle sõita.
www.tammetonu.ee
treimis - jm. metallitööd.
Postitused: 365
Teemad: 81
Liitus: Jan 2012
Maine:
9
Mõne aja sai lõhkuda ja ja tekkis sama jama ainult vahelpial tekkis surve aga kohe kadus ja samamoodi jälle. Kas mingi fekaal pääses liikuma jälle ja ummistas jägaja? Nüüd olen jägajale uued klapid,tihendid muretsenud ja otsustasin kõik uuesti läbi pesta ning siis ka uue õli sisse valada! Jah mõni lahendus on poolik kuna vanaisa jäik raskelt haigeks ja suri kahjuks! Aga eks nüüd on võimalus täiustada!
Omaette nokitseja.
Postitused: 10,894
Teemad: 38
Liitus: May 2005
Maine:
138
Surveklapi vahele ei ole palju vaja, et töösurvet tappa. Surve kadumisel alusta ikka sellest.
Postitused: 34
Teemad: 3
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Töö ajal märkasin õli laiku lõhkuja all. Avastasin, et õi tilgub mootorist!? Edasi selgus, et mootor on juba seest õli täis! Kuidas ta sinna sattus?
Tegu laiatarbe poes müüdava lõhkujaga AWD7000, ühefaasiline 2,3kW. Töötanud juba aastaid, täna sai ca 20 min ainult. Pump on kohe mootori otsas. Kas miski tihend võis puruneda?
Postitused: 5,874
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Tõenäoliselt on pumbal miski kaelustihend, mis peaks tagama selle, et pumbast mööda võlli õli välja ei pressis.
Kiire googeldamine lõhkuja nimega võiks välja tuua ehk varuosakatloogi, kus täpsemalt näha detailide kogus ja asend.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 5,874
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 7,010
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
01-03-2025, 16:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-03-2025, 16:40 PM ja muutjaks oli
Marko.)
Tehniline piiritus on üks ohutumaid lahusteid. Kui hästi see õliga hakkama saab, seda pead proovima enne muidugi.
EDIT: kiire testi tulemusena pean ütlema, et automaatkastiõli piirituses ei lahustu.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 4,477
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
01-03-2025, 17:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-03-2025, 17:53 PM ja muutjaks oli
aavu.)
Tsitaat:Etteruttavalt küsin kuidas mootori mähised õlis puhtaks saan?
Enamus õlisid mingit lühist eitekita keerdude vahel mähises. Soovitan lihtsalt nõrguma panna mingi panni kohale ja tarvitada ilma lahusteid kasutamata. Lahusti rikub isolatsiooni laki ära ja siis enam ei päästa.
Veidi sooja kiirendab nõrgumist.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 4,746
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Ka survepesu võiks ju suurema õli eemaldada.
Postitused: 34
Teemad: 3
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Oli mahti asi juppideks lüüa. Mootori võllil hüdropumba vaheline simmer 26x11x7 on otsas. Kahjuks Eestimaal pole ma seni sellist mõõtu veel leidnud. Kas keegi siinsetest oskab nõu anda? Tänud juba ettte!
Postitused: 59
Teemad: 4
Liitus: Feb 2012
Maine:
4
Tere!
Tehniliselt peaks hüdropumpade ja -mootorite võllitihendid olema survet taluvad ehk 5...10bar, aga teatud tingimustel kestavad ka "tavalised" (mis on üldjuhul kuni 0,5bar).
Lugupidamisega, saarlane Janis.
www.enerhyd.ee = kõrgsurvehüdraulika
Postitused: 1,857
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
NBR ja Viton - google aitab.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 34
Teemad: 3
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
07-03-2025, 20:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-03-2025, 20:18 PM ja muutjaks oli
saare44.)
Jätkan enda saagat. Mootorit kokku panema hakates selgus, et selle ühe otsa kaanel (mitte pumba poolsel!) on läbiv pragu sees! Seda tagasi küll enam panna ei kõlba. Loodan teie abiga leida selle tagumise otsakaane. Äkki on kellelgi seisma jäänud oma aja ära elanud sellise mootori kaas. Need seda tüüpi lõhkujatel kõik ju ühte nägu? Iga info eest ette tänu!