ei lähe käima...
#1

njh...jawa(638) mängib mäkra mul...jälle...Asi siin nii et ei taha teine käima mul minna. Talvel võtsin selle tsikliaku päris maha...tollega nagunii poleks käima läind ja too saab tyhjaks ka kähku. Käima panen nyyd suure...võimsa aku pealt. A ikka peab ikka päris tykk aega tampima kui lubama hakkab. Siis lubab tükk aega ja kudagi läeb lõpux käima....muidugi nii et 1 (parempoolne) pütt lõhverdab...st et ei tööta hästi. Natuke aega mootor juba ära käib siis võtab teise püti ka taha ja siis käib ilusti. Soojast peast läeb hästi käima. A ja see ka veel et pmst tõmabab täis ennast kui algul käima tambin...kuigi kraan on kinni...Äkki keegi teab mis jama on...küünlad valed vms? süüde veits vale? (kunagi õnnestus mul mootor tagurpidi käima lüüa...!)

Cool
Vasta
#2

mul oli sarnane kamm enda omaga ja aitas nn selle kütuserikastus trossi regullimine
Vasta
#3

Terake nigu OT, aga ei saa jätta kommenteerimata tagurpidi käimist. Nimelt
aasta1989 Husqvarna tehase 300a. juubeliaasta 254´ mudeli mootorsaed käivitusid pidevalt tagurpidi. Enamasti oli see alles 5-6 katse kui önnestus öigesti käima saada.Smile
Metsameeste lööp- piduse peaga tehtudSmile
Vasta
#4

izi saab ka tagurpidi käima lüüa kui rahulikumalt lüüa võib käima minna vastassuunas
Vasta
#5

Krt, mul sarnane lugu 634-ga. Kui läheb käima, siis esimese 3me matsuga. 2/3 kordadest läheb, kuid vahest sureb3sek pärast välja ning siis uuestu proovida on täiesti lootuestu üritus. Tõmbab täiega täis ennast(vist).

Doseernõela asendid ei saa ka muuta, sest keegi geenius oli vale trossi otsa pannud, ni et see ei mahu segusiibri august läbi.
Vasta
#6

ma vahetasin karpa ära sellepärast
Vasta
#7


Aga millest see et üks silku tuleb hiljem taha??
Mul sama probleem mt-9(k-650) ga.
Vasta
#8

sellisel juhul ilmselt viga syytepoolis, kuunaldes kontaktides.... kuskil sellises osas mida on kas syytemängu juures-aga tõenäoliselt ma pakux kyynalt-kui mootor yhe pyta töötamisest soojeneb siis saavutab teine kyynal jka ju miski kõrgema temperatuuri ja läheb sädelema... samas kui on erinevalt kulunud kolvid siis käivitub see milles kõrgem surveaste aga teine alles siis kui paisub ja surveaste suureneb´kolvi tihedamax muutumise tõttu. Igaljuhul vaja mootor korralikult yle vadata, mul 638 oli matuspill igal ajal ja kohas.. aint see neetud käigukastSad

Ostan Mini juppe!
Vasta
#9

ma arvan et ei taha küttet peale tõmmata algul.
Vasta
#10

jaa...mul sama kamm jaffiga...vasak töötab vägevalt...parem aga vahetevahel...vb süütes mul kah asi...sest see ei ole päris õige ikka...küünlad...küünlajuhtmed..kondekad jne sai ära vahetatud...aga mitte midagi ei muutund....
omast kogemusest olen tähele pand...et akust sõltub kah asi vist veidi..kui aku tühjavõitu...siis ei taha kah vist teine tööle minna....panin värskelt laetud aku peale...läks laksupealt tööle mõlemad pütad....jne..aga jah..vahetevahel ikka jamas parem pütt..
Vasta
#11

jepp...olen kõigi käest kuulnud et parempoolne püüt vigatseb. Aga jh...akust loeb vist tõepoolest nii mõndagi...võimsa akuga läheb käima ka palju-palju paremini.

Cool
Vasta
#12

jaaa...aga ütle mulle...kumb juhe käib massi..kas + juhe või ika - juhe...1 skeemilt lugesin välja et jawa634 käib ikka - massi...samas s.palu raamatus oli et + käib massi....
aga kusjuures töötab mõlemat pidi..
Vasta
#13

no minul on miinus mass ikka olnud

Cool
Vasta
#14

Kui minit ümberehitust pole, siis tehasest tulles oli vanal Jawal + mass, alates 634 mudelist aga - mass.
Vasta
#15

aga 632 kumb siis maas, kas + või - ?Peaks vast kah ikka -maandus olema, sest tegu ikkagi uuema jawaga. (selline mudel olemas, väga sarnane 634-ga)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne