05-11-2018, 20:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2018, 23:58 PM ja muutjaks oli meli666.)
(05-11-2018, 12:38 PM)PlyVal64 Kirjutas: MAZ-Zubriku moodne vaste maksab omajagu ja peale värskuse muid eeliseid küll pole.
Auto taga tänavaliikluses originaalkonditsioonis Zubrjonokil oleks vaja esi- ja tagaluuk lahtikäivaks ehitada ja tsingivanni ka kogu kupatus kasta. Maanteeametist imenipiga välja võluda mõnisada kilo rohkem kandevõimet. Pluss muud pisinüansid.
Siis võib juba lääne haagisega ühele pulgale asetada.
Selle tegemine nõuab aga raha ja vaeva, seega näiline esmane odavus...
Olles ise ka kunagi omanud zubrikut, siis tsingikihist tundsin kõige rohkem puudust. Igasugu laadimiskõksud pluss kruusateed tingisid suht kiire rebaseks mineku.
Naabril 2001 aasta Respo, seisab pidevalt õue meelevallas ja pesu ka pole näinud. Rooste täppidest pole juttugi.
Eks tänapäeva suund ole ikka hooldevaba suunas, seega zubrikute väikse huvi üle pole miskit imestada.
ATV, väiketraktori või ka murutraktori taha igasugu mandi vedamiseks hinnalt küll jah võrdväärset käru ei leia. Läbiroostetamiseks materjali ka on. Tagaluugi peab ikkagi tekitama, kinnisest karbist asju üle porte äärte tõsta ei ole meeldiv.