Detailide puhastus
#1

Loon üldteema, kus saaks jagada ning omandada teadmisi k6ikv6imalike detailide puhastamiseks.

Minu soov oleks puhastada kapoti all olnud detaile.
St k6ik, mis mootori ümber.

Hetkel lego'ks v6etud karburaator - kuidas see kinni kittinud kiht maha saada?
Metallharja kasutada ei taha. Hambahari ei sobinud.

Tänud
Vasta
#2

Karbuss või osad viska mõneks ööks atsetooni sisse ligunema. Kinnisesse nõusse muidugi.
Vasta
#3

Minul tekkis kohe küsimus kuidas taastada alumiinum detaile?
Näiteks kui on oksudeerunud. Puhastan ära poleerin ära aga mis edasi?
Tehases on ju kuidagi need asjad kaitstud oksuteerimise eest.

Väärt teema.
Vasta
#4

Alum puhul on korrodeeerumise eest kaitsmine üks kulukamaid. Igal suuremal värvitootjal on olemas lahendus sellele nii ntx internationalil on olemas spets alum krunt, mille peale kantakse vahekiht ja peale värv. Kuna aga nende 2 komponentsed kemikaalid on kõige väiksemas koguses saadaval 5l ämbris siis tühise kollektori tarvis soetada suht kulkat kraami 15l on laus lollus.

milleks 4x4 kui olemas on kraz 6322
Vasta
#5

(28-05-2013, 20:11 PM)tai Kirjutas:  Alum puhul on korrodeeerumise eest kaitsmine üks kulukamaid. Igal suuremal värvitootjal on olemas lahendus sellele nii ntx internationalil on olemas spets alum krunt, mille peale kantakse vahekiht ja peale värv. Kuna aga nende 2 komponentsed kemikaalid on kõige väiksemas koguses saadaval 5l ämbris siis tühise kollektori tarvis soetada suht kulkat kraami 15l on laus lollus.

Me saime vist üksteisest valesti aru.
Ma ei soovi värvida alumiiniumi vaid kaitsta oksudeerimise eest. soovin, et alumiinium näeks välja nagu ta oleks uus alumiinium.
Või sain mina valesti aru ?
Vasta
#6

Alumiinium kannatab ju lakkida. Näiteks mõningad valuveljed. Poleeritud alumiinium on lakitud.
Taastasin ka enda auto velgi niimoodi. Soodaga lasin vana saasta ja oksiidi maha. Ja uus lakk peale. Kuna lakkimist ise ei teinud, siis ka kahjuks ei oska kasutatud materjalidest rääkida. Kestavad juba kolmas hooaeg.
Vasta
#7

mustuse eemaldab ultrahelivann, korrosiooni eemaldab soodaprits või klaaskuulprits.
Vasta
#8

Kas sellised detailid jäävad ellu atsetooni sees? Kummist detailid, mis on karburaatori osade küljes..
Vasta
#9

(29-05-2013, 12:33 PM)Poltermobile Kirjutas:  Kas sellised detailid jäävad ellu atsetooni sees? Kummist detailid, mis on karburaatori osade küljes..

Kummidetailid atsetooni sees ellu ei jää. Punduvad mõõtudelt mitmeid kordi suuremaks või sulavad ära.
Vasta
#10

Kellelgi teisi pakkumisi detailide puhastamiseks?
Peenliivaprits ise puhudes?
Vasta
#11

Karbusse puhastan ise klaaskuulpritsiga. Kõikvõimalikud keerulisemad avad katan plastkorgi või McAiver teibiga ja keeran reduktorist pealetuleva rõhu ~ca 0.5-1bar. Sellisel rõhul ei lõhu klaasabrasiiv masin töödeldud nurkasi ümaraks ja kõiksugused kirjad ja märgid jäävad ilusti alles. Võib pritsid otse lööridesse ja ujuki kambrisse. Eelkõige kõige tähtsam on see kui oleks on võimalus kogu karbuss algosadeks tõmmata, siis saab kõik ilusti puhtaks ja hiljem surveõhu ja bensu sees leotomisega kuulid ka välja seest.

Kõige parem oleks kasutada pähklikoori abrasiivina nagu lennutööstuses.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne