vaz 2101
#1

Tere, mul on nihuke probleem, mul on auto Vaz 2101 ja see on umbes 30 aastat paigal seisnud(mootorit pole käivitatud), nüüd võtsin auto garaasist välja ja proovisin käivitada, aga ei käivitunud, vahetasin küünlad ära, õli vahetasin ka ära ja filtri, aga auto ikka ei käivitu, kas probleem võib olla jagajas või juhtmetes või võib olla mõni tehnilisem probleem?? aga ma tahaks küsida, kuidas saab jagajat korda, mida tuleks teha, et seal kontakti vahel säde tuleb?? kui võimalik siis mingisugune video, ise olen veel 15 ja ei saa eriti aru,,,
Vasta
#2

Kütte pealevool läbi pesta koos paagiga, karpa vahetada või puhastada. Värske küte sisse. On midagi sellist tehtud?
Vasta
#3

(16-07-2013, 15:12 PM)Alts Kirjutas:  Kütte pealevool läbi pesta koos paagiga, karpa vahetada või puhastada. Värske küte sisse. On midagi sellist tehtud?

vat jaa, sellist asja pole tehtud, võtan arvesse!!!
Vasta
#4

Ehk piisab esialgu lihtsalt sellest, et kütus üles pumbata Wink[/align]

K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Vasta
#5

Kui sädet pole, võiks vahetada kondeka ära (väike ümar junn millel 1 juhe küljes ja asub jagaja küljes)
Jagaja kaan üle vaadata alt poolt ja pealt et puhas oleks.
Mis küünlad panid ? (pikk või lühike keere) ja ega lääne küünlad nii vanal autol kõigeparemad ei ole.
Pensu pump asub jagaja all (seda vänta ülesse alla)

Ja ära sa nii vana autoga põllu peal sõitma hakka, muidu lõhud auto ära ja oled oma kallist varandusest ilma.
Parem oleks garaazi tagasi lükkata ja 10 aasta pärast saad aru miks.
Vasta
#6

Vanasti oli komme ka köikvöimalike salalukke peale aretada. Minu 02-el oli näiteks süütevool massi viidud. Käia starterit palju tahad, sädet pole ja käima ei lähe. Pooli peale oli üks lisa ots viidud mis ilmselt läbi mingi lüliti voolu massi suunas. Peale juhtme eemaldamist kargas 15a seisnud masin "poolest pöördest" käima.

K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Vasta
#7

Ja minu 2106-l on salajane massilüliti paigaldatud armatuuri alla. Kindlasti vaata ka sellised asjad üle, kus vähegi mõni kahtlane lüliti tundub olema. Wink

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#8

Massilüliti puhul peaks kogu autost vool kadunud olema ja starterit ka anda ei saa.

K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Vasta
#9

Alustaks sellest, et kas säde on küünlal või mitte?
Kui jagajas kontaktid koos on ja kruvikaga neid lahku ajada, siis kas särtsu tuleb, või mitte?
Kui ei tule, siis kas süütepoolile jookseb +12 peale, või mitte?

E: Ma natuke lisan igaks juhuksSmile

Sädet saad kontrollida kui eemaldad piibu küünlalt, pistad sinna teise küünla (või keerad orig. küünla välja oma pesast ja kasutad seda), asetad ta servaga (metall osaga) vastu mootorit ja annad starterit. Kui säde nüüd küünla vahele tekib, siis on hea. Säde peab olema sinise tooniga, mitte kollane.

Kui kruvikaga kontakte laiali ajad, peab süüde sees olema, et särtsu tekiks.

Süütepoolil on keskel jäme juhe (see läheb jagajasse) ja kahel pool peened juhtmed. Ühele neist peenetest juhtmetest peab vool peale jooksma, kui süüde sees on. Kummale poole, ei mäleta peast. Kontrollida saad näiteks tagatule pirni ja juhtme jupiga.
Sinna keskmise juhtme auku ära oma näppe topi.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne