Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
Ma arvan, et eesmärk on kõiki käike aeglustada.
Idee arvatavasti pärineb t-40 kasti sees olevast aeglustist. (ei pretendeeri tõele)
Kui masinal jõudu vähe, siis tuleb ülekannet aeglustada, et masinal jõudu oleks. Proovi russiga, täis palgi koormaga metsas roomata. Natuke vähe jõudu on masinal - tänu aeglustile saad käike jällegi valida.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 528
Teemad: 3
Liitus: Jan 2012
Maine:
4
Kusakilt on meelde jäänud, et aeglustab ainult parema ääre käike, ehk siis tagurpidi käigud ja esimene-teine.
Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
(25-09-2013, 21:20 PM)meli666 Kirjutas: Kraaviketiga masinatel on selline aeglusti tavaliselt küljes.
Samuti kasutati teda porgandi ja peedikombainiga toimetamiseks.
Arvan, et osaliselt vale vastus. Kraaviketiga masinatel on üldjuhul hüdrauliline aeglusti: pump ja hüdromootor vasaku külje peal. Sõltuvalt pinnasest, keti laiusest ja kraavi sügavusest ja veel muudest tundmatudest asjaoludest on sujuvalt muudetava liikumiskiirusega tööjõudlus suurem, rääkimata mugavusest. Ei mäleta enam, mis käikudega kasutada sai. Üheksandaga kindlasti ei võinud lülitada.
Teine idee, mis keegi välja pakkus, et veojõu suurendamiseks, saab kasutada, aga mitte kaua. Pole arvestatud sellisele momendile. Algselt mõeldud igasugustele istutus- ja koristusmasinatele, mis vajasid aeglast liikumiskiirust.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 20
Teemad: 0
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Tere olen näinud sellist aeglustit ühel metsa MTZil ,sellel siis oli see pandud tõstuki toitmiseks vene 80 l kolb pumpa ringi ajama .