04-12-2013, 11:51 AM
Tere foorumlastele.
Minu versioon Gaz 66-st uue maasturi valmistamisest.
Koll on natuke tehniliselt erinev uhti mersust, aga peaprobleem on sama. Millise trikiga sellist asja registrisse saada?
Originaalkere on muidu ilusti registris.
Kõige reaalsem võiks olla omavalmistatud traktorina.Kuskohast alustada?Eksperdiga konsulteerimisest?
Sportautona registreerimine on ka variant,TR-3 võistlussõidukist lahutab küll ainult turvakaare puudumine, aga kahjuks pole sellisel kujul arvel olemisest suuremat tulu.Nimelt tohib võistlussõidukit avalikul teel kasutada ainult võistluse ajal.Isegi kohale sõita ei tohi.
Soojenduseks panen siia mõned varasemad pildid.
Ronimine kividel:
Kõrvuni mudas:
90 sentimeetrit sulalund auto all:
Lumetõrje:
Lumesaha juhtimine:
Edaspidi plaanin oma tegemisi siin jooksvalt kajastada.
Minu versioon Gaz 66-st uue maasturi valmistamisest.
Koll on natuke tehniliselt erinev uhti mersust, aga peaprobleem on sama. Millise trikiga sellist asja registrisse saada?
Originaalkere on muidu ilusti registris.
Kõige reaalsem võiks olla omavalmistatud traktorina.Kuskohast alustada?Eksperdiga konsulteerimisest?
Sportautona registreerimine on ka variant,TR-3 võistlussõidukist lahutab küll ainult turvakaare puudumine, aga kahjuks pole sellisel kujul arvel olemisest suuremat tulu.Nimelt tohib võistlussõidukit avalikul teel kasutada ainult võistluse ajal.Isegi kohale sõita ei tohi.
Soojenduseks panen siia mõned varasemad pildid.
Ronimine kividel:
Kõrvuni mudas:
90 sentimeetrit sulalund auto all:
Lumetõrje:
Lumesaha juhtimine:
Edaspidi plaanin oma tegemisi siin jooksvalt kajastada.