Postitused: 365
Teemad: 81
Liitus: Jan 2012
Maine:
9
Nimelt tuli lumi maha vahepeal,siis hakkasin käivitama käiasin siis käivitus.Lasin mootoril soojeneda natuke aga pöörded näitasid tahoka peal alla tuhande ja siis oli kiire hakkasin vaikselt siis tooreklappi lahti laskma kippus välja surema lasin natuke lahti mõtlesin,et võtaks paigalt lahti, niisiis 2cm liikus vb ja suri välja.käivitasin ja ei käivitunud ,pumpasin kütet üles ei käivitunud ja aku sai siis tühjaks. Teine päev sai ka uuesti proovitud aga ikka ei käivitunud. Lasin siis küünaldele bensiini peale ja siis korra turtsatas nagu. rohkem ei teinud midagi. Milles võib probleem olla?
Omaette nokitseja.
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
Ma pakun, et kirp on karbussis
Vaata ujuki tase üle ja kõiksugu kütuse liikumist takistavad ummistused. Pean silmas siis kogu kütuse trassi, bensu pumpa ja siis juba karpat.
Kui süstlaga tsurad bensiini karpasse, kas siis masin töötab? (natuke aega siis)
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
Ma pole kunagi siugli mees olnud aga jaheda ja külma ilmaga oli mossel mureks soojaõhuvõtu toru puudumine kui enam käia ei tahtnud.
Kui ta enam üldse käima ei taha minna siis on oma kogemuste pagasis ka selline olukord võtta, et niisama pideva külmaga korraks käima ja siis jälle seisma jne olukorras tahmusid küünlad nii hullul kombel, et enam ei käivitunud.
Üldiselt on selle aja masinatel vähe võimalsi mitte käivitumiseks. enamaltjaolt on midagi valesti ja muu on korras.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Maine:
42
Soojaõhutoru puudumise probleem ilmneb siiski sõidu pealt pigem.
Koha peal käima pannes ja seistes käib siks nii suvises kui talvises asendis õhupuhastiga. Kui bensiini kättesaamises ja süütes veendutud, peab minema.
Kui just bensiin vanaks ei ole läinud.
Postitused: 365
Teemad: 81
Liitus: Jan 2012
Maine:
9
Kuhu poole see talvine asend on? paremale v vasakule?. Vaatan hüppan poest läbi toon uued küünlad ostan uue bensiini ja siis valan paaki ja natuke dopkat ja siis pumpan üles ja vaatan kas jääb käima või ei jää.
Omaette nokitseja.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
KRT! Võta õhupuhasti kaan maha ja vaata ise, kas vasakule vöi paremale!
Tervitab Veteran.
Postitused: 1,209
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
24-12-2013, 19:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-12-2013, 19:45 PM ja muutjaks oli
Mossemees.)
Kui siksil on õhupuhasti kaas talvel suveasendis (või sooja õhu võtmise voolik puudu), siis käivitub ta sellegipoolest kenasti ja sõidab ka. Esimesed 5-10 kilomeetrit. Siis alles hakkavad jamad peale, ka väheste plusskraadidega kipub karburaator ära jäätuma. Vähemalt minu 011-l see nii oli. Samuti oli mul juhus, kus parkisin õhtul auto ära ja hommikul see enam käima ei läinud. Vahepeal "lubas" aga ei enamat. Säde ka justkui olemas, bensiini peale tuleb... Sai kondekas vahetatud, teist süütepooli proovitud, karpa lahti lahatud, ikka sama. Lõpuks tekkis kahtlus jagaja lühise suhtes ja voilaa! uue jagajaga käivitus hoobilt. Harvaesinev rike, aga veerand sajandit ausalt töötanud jagaja puhul pole ka imestamiseks põhjust. Korra andis bensiinipump ka ootamatult "saba". Käivitasin mootori, sõitsin mõnikümmend meetrit ja kööga. Praktiliselt keset ristmikku panin ohukolmnurga katusele, uurisin asja ja vahetasin sealsamas pumba ära (õnneks oli üks pagasnikus varuks) ja kõik oli jälle korras.
Mossega juhtus korra nii, et startisin, sain kilomeetri sõita, korraga plöt-plöt-plöt, jõud kaob ära ja soss. Annan starterit, ei "luba" ka. Hakkan asja uurima, säde kena, benssu ka vulks ja vulks tuleb peale... Võtan karpa pooleks ja ohhoo! ujuk bensiini täis ja ära uppunud. Mõtlesin juba teeserva väikese lõkke teha ja ujuki tühjaks aurutada, siis tuli meelde, et pardatšoki põhjas peaks vist üks tagavaraujuk olema. Oligi. Ujuk sai vahetatud ja sõit jätkus.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Kahtlaselt lõhnab bensupumba vea järele.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 32
Teemad: 4
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
Tegelikult pole ju midagi keerulist. Tavalisel sisepõlemis mootoril on töötamiseks vaja - sädet ( õigel hetkel), bensiini ja õhu segu ( õiges vahekorras) ja survet silindris . Kui üks kolmest puudu/kehva/valel ajal siis ei tee pauku ka.
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Ärge mõelge liiga üle asja,küsimus, kuidas külma autot käivitad?Kas karjud rooli taga,,käivittu,,või kuidagi muudmoodi?Tegelt ,tõmbad õhu kinni ja keerad starterit,rohkem pole midagi vaja teha.