Postitused: 23
Teemad: 20
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Tere tegemist t-25ga ümar kapott(vanem).eelmisel aastal põllutööd tehes hakkas undamine pihta,käigukastis õli normis.tagurpidi sõites pole mingit undamist,aeglustitega samuti.esipidi 1-6 kaik kõik undavad ja kui koormus taga siis on tunda nagu midagi ragiseks.peale seda pole neid käike näppind.
On keegi taolise asjaga kokku puutunud voi teab mis võib vea põhjuseks olla?
ise arvan et reversiga mingijama
Postitused: 473
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
Mõni paljudest käigukasti laagridest, viimane aeg vaadata, mis karul kõhus on st lahti võtta.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Kui tagurpidi päris vaikne, siis äkki reversi komplektil edaspidi käikude taldrikul reguleerseibid vahelt kadunud. Käigukasti kaas vaja ikka maha võtta.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
Nagu mainitud:
Arvatav põhjus on kulunud laagrid. Sellist undamist teeb 90% reevers plokk ja siduri poolt tuleva võlli ülikulunud laagrid.
Enam ei viitsi isegi kaant kaha krudida vaid lasen hüdropaagi õlist tühjaks ja vaatan siduridurikojast käigukasti suunduvat võlli. Kui suudan seda logistada on "viga teada".
Samas üks on kindel. Kui esimesed laagrid on kulunud on kasulikum terve käigukast juppeks võtta ja kõik laagrid korraga ära vahetada.
Laagrid muidu tal sellised.
Reversvõll 406, 407K
Peavõll 308, 50308
ettetulev võll 306k3, 308
jvv lühike võll 206, 102506
jvv pikk võll 1209 ( see on kaherealine 209)
jvvõll ise 209
plokkdiffer 214k3
kkasti alumine käbivõll 207, 305
Mul endal just samasuguse masina käigukasti remont "ootel". Kuid pole võtnud veel laiali, kuna tahaks korraga kõik käigukasti hammakad võllid ka ära vahetada - samas poest hiina plastikut ei tihka kuidagi sisse panna.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.