Postitused: 90
Teemad: 7
Liitus: Jun 2011
Maine:
2
Vanad gazi mehed on rääkinud ,v8 ei ole mõttet käivitada kui soojaks ei saa.Selle külma mootori käimisega pidid õlirõngad kiini jääma ja neid ei saa laht.Ainuke võimalus on kolvid välja ja rõnga alt tagi eemaldamine.PS tänapäeval ei tehta selliseid aineid mis lahustaks CCCP sita.
Postitused: 1,065
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
See veevärk oli aktuaalne 30aastat tagasi.Oli igasugu teooriaid,et valad sooja mootoriga peene joaga karpasse-tegi puhtaks põlemiskambri,ehitasid peale süsteemi,kus vesi imetakse läbi peene düüsi karpasse sõidu ajal.Viimane oli oma mossel kasutusel ja vett kulus u2liitrit 100km kohta.Mootorit lahti võttes oli kovid rõngad ja põlemiskamber puhtad ja nagu uued bensiini kulu oli ka väiksem.Seda rõngaste lahti aurutamist olen teinud mitu korda erinevate autodega ja on ka positiivseid kogemusi,aga vett kulus ikka mitmeid liitreid.
Postitused: 10
Teemad: 1
Liitus: May 2010
Maine:
0
Kumba ennem teha,kas veekuuri või petrooli leotamist.
Postitused: 364
Teemad: 21
Liitus: Feb 2011
Veega olen korra ühte r4 mootorit kiusanud. Gaas põhja ja karpast niipalju vett sisse, et kuidagimoodi töötab. Pärast töötlust oli mootoriõli hall ja veega segunenud, ilmselt pressis läbi rõngaste. Suht suur oht on reaalselt millegist jagu saada. Leotamine on tundmatu maa, kuid kuulnud olen, et inimesed on erinevad pudelipõhjad kokku valanud (atsetoon, nitro, petrool jne) ja mitmeks päevaks seisma jätnud. Olevat toiminud. Peale ravikuuri on mootoriõli ka kindlasti kohustuslik ära vahetada kuna lahustid ei mõju hästi. Kõikse parem oleks kuur läbida, mootorit mitte käivitada. Vana õli välja, mootorisse mingi pesuõli või diisel sisse, minut käiata ja alles seejärel korralik õli panna.
Postitused: 10
Teemad: 1
Liitus: May 2010
Maine:
0
Uus anomaalia on tekkinud,kui 70km tunnis sõita ja siis pidurdada lööb helesinise/halli suitupahvaka sumbutist välja ja päris hulga tuleb seda.
Edasi sõites kaob kohe ära.
Milles asi võib olla?
Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
Ega kastorka lõhna pole tunda? Kui on mingid lõhnad aeg-ajalt olemas siis võtabki piduriõli mootorisse.http://www.osta.ee/40525507
Postitused: 2,662
Teemad: 265
Liitus: Mar 2004
Maine:
30
Võibolla on mu küsimus asjatundmatu, aga kas nendel vanematel GAZ V8 mootoritel ikka on klapisääretihendid olemas? Millegipärast nagu meenub, et vist vanematel ei olnud, alles uuemale versioonile pandi. Aga see võib ka eksitav info olla. Või oli see nii ZIL-i mootoritega.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Info õige. Gaz-i v8-le tekkisid tänapäevases mõttes klapisääretihendid alles enam-vähem samal ajal, kui gaz 24-legi. Tapsemate aastate kohta jään vastuse hetkel võlgu. Enne mainitud üleminekut oli sisselaskeklappide säärtel klapivedru sees kummist kübar, mis suunas õli säärelt kõrvale. Välja näeb umbes selline, nagu kõrgepingejuhtme kaitsekumm. Väljalaskeklapil polnud sedagi.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.