Mis autoga on tegu?
#1

Kes ütleb, mis autoga on tegemist Autorestauraatori embleemil?
Fotosid sellest autost ei õnnestu vist enam saada, viimane lammutati kuskil kolmekümnendate alguses, seepärast stiliseeritud joonistus.
Tehke pakkumised! Õige vastus nädala või paari pärast.
http://www.pilt.ee/autorestauraator
Vasta
#2

Muud tausta tundmata, ainult pildi järgi, pakuks \"ARGO\" USA 1915-1916. üritas Fordi võistlejaks saada. Vähemalt kõik mis pildil näha, on väga-väga sarnane.
Terv. Ivar

loll on loll olla.
Vasta
#3

mina pakun et fiat tippo, aasta kuskil 1920-ndad.
Vasta
#4

Veel üks pakkumine: NATI-1
Vasta
#5

Väike vigade parandus eelmisele postitusele:auto mida mõtlesin kannab nime HAMI-1, aastaks 1927.Ehitati Moskva tehases ,,Spartak,,. Eksimine on inimlik, eriti kui pea on saepuru täis.
Terv.Jaanus
Vasta
#6

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Jaanus
Väike vigade parandus eelmisele postitusele:auto mida mõtlesin kannab nime HAMI-1, aastaks 1927.Ehitati Moskva tehases ,,Spartak,,. Eksimine on inimlik, eriti kui pea on saepuru täis.
Terv.Jaanus

Vaata Hami see vist kyll ei ole ,sest neil on kõikidel piltisel ainult esiuksed, aga mine tia mis venelased välja on mõtelnud, võinka täiega puusse panna.:lol
Vasta
#7

HAMI see raudselt ei ole, Hamil oli parem tagumine ja vasak esimene uks ja kere oli ka teistsugune.
Aga ma ise ei oska muud pakkuda, kui mingi Russo-Balt ehk? kuigi ise ka seda ei usu, sest vähemalt nende mudelite, mille pilte näinud olen, esiosa on teistsugune.
aga kas käigukang pole lihtsalt pildile jäänud või ongi tegu mingi \"arenenuma\" autoga, millel see enam paremal küljel autost väljaspool ei ole? Üldjuhul oli ju tollaste autode \"trend\" omada käigukangi ja pasunat väljaspool autot ja seoses sellega ka ühte esiust vasakul pool. sellel tundub pildi järgi olema 2 parempoolset ust:???
Vasta
#8

Auto on ehitatud enne 1920. aastat ja üsna ligidal....
Vasta
#9

ei tunne ennast koduselt nii vanade autode vallas, kuid miskipärast on mul selline tunne, et tegu on ühega 4\'st Tidaholmi toodetud \"private cars\'ist\" ... mudelit ei tea öelda. kunagi kuulsin ühtteist sellest rootsi veokite ja busside tootjast firmast ja kiire googeldamine andis sellise lehe:
http://www.granfoss.net/arne/k100e/bilar...catida.htm
selle kasuks räägib ka see, et kõnealusel pildil ei nähtud käiguvahetust ja signaali seal kus need olema pidanuks selle aja autodel ning sellelt googeldatud lehelt jäi silma, et \"gearshift was placed near the steering...\" nii et Smile aga igatahes, minu pakkumine on Tidaholm ja üks selle tootja \"private car\"

\"Four private cars
Tidaholms Bruk only made four private cars. The first was built in 1911 or 1912, and was used by the management. It had a german Fafnir engine that later was replaced with a more powerful engine of their own production. (To be able to increase the production in the early years, some german Fafnir- and Argus-engines were imported and used in Tidaholm cars. Later all their cars had engines produced by Tidaholms Bruk.)

The second private car was finished in 1912. Beside being used as a company car it was used as a test car in preface for serie production of private cars.

The third car, also from 1912, was sold to a baron in St Petersburg in Russia. Naturally the name Tidaholm on the front was written with russian letters. It had silver fittings on the body. The top speed was guaranteed to be 60 km/h.

In 1916 the last private car was built, delivered to the fire brigade in Uppsala when they got a new station.\"

uku

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#10

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: autorestauraator
Auto on ehitatud enne 1920. aastat ja üsna ligidal....
Kui sellised vihjed, siis julgeks pakkuda midagi Moskvas toodetutest, DUX või Hispano-Suiza koopia. Keermestatud kodaratega ratastega autosid 20tel palju polnud ja needki olid vähe kallima klassi autod tavaliselt. Aga võib ka mõni Peugeot (või üldse prantslase koopia) olla.
Tegelikult panustan DUX\'ile:???
Vasta
#11

Autorestauraatori embleemi \"vapiloomaks\" on 1916. aastal Rootsis, Gävle`s ehitatud Heijkenskjöld.
Auto oli ainult meetri laiune, sellel oli kasutatud T-Fordi tuuleklaasi ja 4-silindrilist Hendersoni mootorit. Henderson tegutses USA-s, Indianapolises. Mootor oli tõenäoliselt 4,6 liitrine!
Kuipalju neid autosid toodeti, pole minule selge. Teada on, et esimene auto lammutati 1930-ndate aastate alguses. Ühtegi autot ei ole säilinud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne