Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
See (vist) B-902 on seal juba eelmise aasta suvest pakkumisel... hind on natukene üle soolatud ja nn taastamise juures häirib mind see, et on rattad on ümber lapatud mingi hiina või leedu päritolu mägiratta velgedele, mille profiil ei meenuta kohe mitteüldse õigeid...
Postitused: 773
Teemad: 568
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Õigeid velgi peaks veel ju liikumas olema.
Ma usun, et minagi leian kolikambritest
kaks isendit, mille kroom kannatab
poleerimist ja mis ei vaja ülekroomimist.
To Oldmoped: muide - kui levinud siinmail nn sirge naiste raamiga võrrid olid (mina neid 1970tel tänavapildis igatahes enam ei mäleta erinevalt Gaujadest)? Ja kas esihargil vedrustust ei olnudki?
Parimat,
Valdo
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, alates 18. maist oleme avatud L,P 11-18
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Neid peaks olema päriselt üpris palju erinevaid mudeleid ja ka nende erinevaid modifikatsioone... Verhovina-1, B-902, B-17 jne.
Raam on sama. Erinevad sadulad ja pakiraamid, triibustik, embleemid, lenksud ja ka mootorid. Kasutusel oli ka kahtede erinevat kodaraläbimõõtudega rattaid.
Näiteks B-17 näeb täpselt samasugune
välja kui 58a verhovina aga hakati tootma alles 71a alguses ja d6 mootoriga.
Kõigi nende esihargid on alt väikeste õõtshoobadega.