Postitused: 19
Teemad: 16
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Tere
Mul taastamisel 175 cm3 roller Cezeta 501.
Peal hetkel karbuss Jikov 2926 SBD-17b.
Ei käivitu, sest kütust ei tule peale (küünal kuiv).
Mitu korda karpa lahti võetud ja puhastatud. "Lõõrid" kõik puhtad.
Õhufiltri poolel bensiinist märg.
Andsin dopingut otse silindrisse ja käivitus.
Äkki on vale dosaatornõel vms.
Mida veel teha?
Andke mu rumalus mulle andeks.
Ervin
Postitused: 441
Teemad: 45
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Tüüpiline viga on neil karbussidel, et flants on liiga tugeva kinnipingutamisega kõveraks aetud. Kui mootor tõmbab flantsi vahelt lisaõhku, siis ta eriti käia ei taha.
Postitused: 19
Teemad: 16
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Originaalis peaks olema kandilise ujukiruumiga karbuss minu teada...
Aga mis hinnaks?
Ervin
Postitused: 2,711
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
2t mootoril peavad silindri avad klappima kolviga ning karteril olevate avadega, kuna küttesegu käib läbi karteri, kas silindrid olid altpoolt ühesugused?
Kompressioon on olemas?
Silindri alumise tihendi võib teha kingakarbi papist või spets materjalist, mida võid leida Jõhvis Hüdroscandi kõrval olevast Eemeli poest.
Võib ka ökonoomitada ning teha ühekihilisest kingakarbi papist.
Tihendi abimaterjaliks võib kasutada tavotti või tühimike täitmiseks mootori hermeetikut, Jõhvi Sventli pakub ka musta värvi hermeetikut, tulemus jääb ilusam, kui punase hermeetikuga.
Mina kasutan tavotti ja see lubab tihendeid korduvalt kasutada ning ei kleepu kinni.
Silindripea tihendi matejali leiab vanast crt kineskoobiga telerist või monitorist, selline pehme alumiin plekk, kasutatakse kineskoobi varjestusel.
Võib kasutada ka õllepurgi plekki, kuid see on veidi peenem ja võib jääda lekkima.
Kes liigub Pealinna kandis, saab need asjad poest osta.
Postitused: 19
Teemad: 16
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Tänud.
Aga mis materjalist võiks karpa ja silndri vahelise tihendi teha?
Kummi jaoks vast liig kuum keskkond...
E.
Postitused: 19
Teemad: 16
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Originaalmootoril oli vänt õhtal ja sellist ei leidnud. Siis ostsin kasutatud 175 cm3 CZ mootori, millel peal ühe väljalaskega silinder. Teadjamad mehed siin foorumis julgustasid silindrid ära vahetada.
Muud pole näppinud peale geneka.
Proovin siis tihendid teha.
E.
Postitused: 1,287
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
29-04-2015, 19:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-04-2015, 19:12 PM ja muutjaks oli
stretch.)
Soovitan alustada väntvõlli simmerite kontrollist ja vajadusel vahetusest, viga ei pruugi üldse karburaatoris olla. Samas ma ei loe kuskilt välja pealoleva karbussi seadeid (mitmendas astmes nõel on jne) ja ega kolvigrupi seisukorrast ka just üleliia infot ei ole. Mingigi kompressioon on asjal üldse? Aga võibolla tahab hoopis rohkem uputamist saada?
Postitused: 19
Teemad: 16
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Nõel on kolmandas asendis (keskmine vist).
Kolvigrupp on talutav.
Kompressioon olemas.
Kui vända simmerid oleks läbi, siis ju immitseks geneka poolt õli... Seda aga pole...
E.