25-05-2015, 16:45 PM
Elukaaslane hakkas ca 2 kuud tagasi vihjeid tegema, et temal hirmsasti linnaratast vaja. Tingimusteks oli stiilne välimus naisteka raamil ja ees korvike, kuhu koerake peaks mahtuma. Kuna vihjed hakkasid üha konkreetsemateks nõudmisteks muutuma sai redel otsitud.
Igatahes redeliga õnnestus sauna peale ronida ja ca 25 aastat seal oma aega oodanud Dürkoppi naisteka raam alla tirida. Võidurõõmsalt presenteerisin uut linnaratast.
Demo eesmärgil sai mingid suvalised jooksud alla leitud ja kesa peal liikus täitsa edasi. Originaal tundub olema sadul, vändad. Hammasratas on needitud külge ilmselt muu. Sadula juurest on keegi ilmselt tüki ära lõiganud. Raaminumbri 5 järgi tundub, et asi jätkuks 1'ga edasi.
Eesmärk on teha sellest siis mugav linnaratas, kasutades abiks tänapäeva tehnikasaavutusi.
Katsun leida/soetada korralikud ajastuhõngulised 28" pöiad. Tagumise ratta jaoks on olemas ka 3-käiguline siserummu käiguvaheti. Kodaraid peaks saama mõõdujärgi vast igast korralikust kohast.
Vändad, mutrid-poldid ja muud vidinad olen mõelnud galvaanikaanika lahenduse peale.
Igatahes redeliga õnnestus sauna peale ronida ja ca 25 aastat seal oma aega oodanud Dürkoppi naisteka raam alla tirida. Võidurõõmsalt presenteerisin uut linnaratast.

Demo eesmärgil sai mingid suvalised jooksud alla leitud ja kesa peal liikus täitsa edasi. Originaal tundub olema sadul, vändad. Hammasratas on needitud külge ilmselt muu. Sadula juurest on keegi ilmselt tüki ära lõiganud. Raaminumbri 5 järgi tundub, et asi jätkuks 1'ga edasi.
Eesmärk on teha sellest siis mugav linnaratas, kasutades abiks tänapäeva tehnikasaavutusi.
Katsun leida/soetada korralikud ajastuhõngulised 28" pöiad. Tagumise ratta jaoks on olemas ka 3-käiguline siserummu käiguvaheti. Kodaraid peaks saama mõõdujärgi vast igast korralikust kohast.
Vändad, mutrid-poldid ja muud vidinad olen mõelnud galvaanikaanika lahenduse peale.