Postitused: 147
Teemad: 15
Liitus: Feb 2007
Maine:
1
15-09-2015, 17:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-09-2015, 17:34 PM ja muutjaks oli
Jokker.)
Nimelt probleem pealkirjas kirjas oleva tööga. Kuidas seda teha? Mis tuleb enne eest ära võtta, et survelaagrid kätte saaks? Masin pooleks, aga kuidas edasi? Asjaga kiire! Kui kogu teostust kirjutada ei viitsi siis tel. nr. PM-i ja ma helistan ise tagasi.
Tänud aitajatele.
Elekter ja elektroonika 1977 a.
Vanatehnika
Kõnetraat:524null8721
Postitused: 349
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
Survelaagrite kahlite võllid välja,et seda saada-jvv lülitushoob välja.Kogu laagripukk maha ja siis laua peal edasi arutada.Paras jama.
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
Traktor pooleks, ja edasi nagu ülal kirjutati.
Tasub poest uurida, et kas uusi plekk punne on saada, mis jõuvõtu lülitus võlli otstes on, kuna elusalt neid kätte ei saa. Tasub ka varuda pangega "joppe ja matte", kuna ühte võlli hoiab kinni "venelase" splint, mis on siis teravate otstega.
Jama töö, kuid kui käed on otsas ja nupp nokib, siis ei midagi ületamatut.
Korralik keemia ja survepesur muudavad ka elu palju ilusamaks ja puhtamaks.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 349
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
Kahvlivõllide ühes otsas olevaid plekkseibe äravõtta pole vaja ja jõuvõtuvõlli lülituskangi lõikasin relakaga maha.Tagasi keevitusega.
Postitused: 3,171
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Tehnoloogia vahetuseks on kirjeldatud aga pole hoiatatud praak laagrite eest, mida tahaks teha.
Nimelt on teada juba 6 juhust, kus uus laager jookseb esimene päev kokku ja võtab ka käpad kaasa.
Põhjuseks on separaatori stantside kulumine, mille tulemusel ei mahu separaator laagri vahele ära ja kuumeneb minutitega ning separaator sulab kinni laagri ja kuulide külge.
Seega kaval on lasta laagril treipingis mõni minut käia koormuse all enne paigaldamist.
Postitused: 147
Teemad: 15
Liitus: Feb 2007
Maine:
1
16-09-2015, 05:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2015, 06:54 AM ja muutjaks oli
Jokker.
Muutmise põhjus: Täiendus
)
(15-09-2015, 19:14 PM)vanaain Kirjutas: Kahvlivõllide ühes otsas olevaid plekkseibe äravõtta pole vaja ja jõuvõtuvõlli lülituskangi lõikasin relakaga maha.Tagasi keevitusega.
Venemaa foorumis pakutud sellist vajanti:
http://fermer.ru/forum/t-40/171920
Millistest plekkseibidest jutt? Kas need vahekastis sees? Jõuvõtuvõlli otsas oli ainult stopperseib (mille välja võtsin) aga nagu hiljem aru sain ,hoiab see kinni ainult nõellaagrit.
Aa. Sain aru mis "seibidest" jutt. Mina nimetaks neid tolmu kaussideks. Muud otstarvet neil ju pole.
Miks krt. peab see laagrite vahetus nii keeruliseks olema aetud!?
Elekter ja elektroonika 1977 a.
Vanatehnika
Kõnetraat:524null8721
Postitused: 349
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
Need plekkseibid,ehk tegelikult kettad on kahvlivõllide umbsed otsad.Traktor koos ja õudusega leidsin laua alt simmerlingi uue vedru,äkki vahetatud tihendilt? No siis hakkab talvel kõik uuesti.Üks mõte tekkis veel enne demontaazi-relakaga jvv. nuuti millimeeter maha laagrid tulevad ludinal maha. Vahetasin 45 aastat kestnud jvv survelaagri igaks juhuks uue Flindilaagri vastu,ei teagi,kas peaks kahetsema.
Postitused: 147
Teemad: 15
Liitus: Feb 2007
Maine:
1
(16-09-2015, 14:15 PM)vanaain Kirjutas: Need plekkseibid,ehk tegelikult kettad on kahvlivõllide umbsed otsad.Traktor koos ja õudusega leidsin laua alt simmerlingi uue vedru,äkki vahetatud tihendilt? No siis hakkab talvel kõik uuesti.Üks mõte tekkis veel enne demontaazi-relakaga jvv. nuuti millimeeter maha laagrid tulevad ludinal maha. Vahetasin 45 aastat kestnud jvv survelaagri igaks juhuks uue Flindilaagri vastu,ei teagi,kas peaks kahetsema.
Kas see jvv. nuudi peenemaks käiamine on ainult mõte või ka reaalselt läbiproovitud asi? Ega see vist vägapalju jvv. jõuvaru vähendama ei peaks. Väheneb ainult kontaktpind ketta südamikuga. Ketta nuudid jäävad ju samaks. Siis see laagrite vahetamine edaspidi lausa lapsemäng. Traktor pooleks. Vanad laagrid maha ja uued peale. Ei mingid keberniiti enam.
Elekter ja elektroonika 1977 a.
Vanatehnika
Kõnetraat:524null8721
Postitused: 411
Teemad: 25
Liitus: Sep 2010
Maine:
4
Jvv lülitukangi ära kokku küll keevita enam vaid pane toru selga,saad alati kaasa vötta kui vaja.
Postitused: 147
Teemad: 15
Liitus: Feb 2007
Maine:
1
(17-09-2015, 12:34 PM)Sm.Autojuht Kirjutas: Jvv lülitukangi ära kokku küll keevita enam vaid pane toru selga,saad alati kaasa vötta kui vaja.
Väga õige märkus!
Hetke seisuga T-40 AM valmis ja sõidab. Tõepoolest selle JVV kangi teen toru ühendusega.
Tänud kõigile kes püüdsid nõuga abiks olla.
Pilte lisada ei saa kahjuks! Liiga suured. Siin ju pildi suurusel piirang peal..
Kellel huvi saadan privasse.
Elekter ja elektroonika 1977 a.
Vanatehnika
Kõnetraat:524null8721
Postitused: 6,857
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Kunagi väga ammu kirjutasin: traktoristide ja kunstkeevitajate foorumis peaks piltide vähendamine toimima automaatselt.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.