Tartu aastal 1985
#1

Oma "arhiivi" tuhrates jäi pihku selline 1985 välja antud kaart:
   
Päris vahva asi, tänavatel igasugu punategelaste nimed jne. Ülevaate saab omaaegsetest bussiliinidest. Ja selgub, et suure linna peale on vaid kolm tanklat (laiatarbeks mõeldut). Raadi lennuvälja mõistagi "ei ole" Smile

Aga on ka selliseid asju, mis küsimusi tekitavad. Kas aastal 1985 ei ulatanudki Betooni ja Tuglase tänav üksteisele üle raudtee sõbralikult kätt?
   

Ja Turu tänava katkestus Sõpruse silla ja Tehase tänava vahel?
   

Ning samas on ka selliseid asju, mis kuuluksid justkui tänasesse päeva:
   
Ringtee kulgeks justkui viaduktiga üle Petseri raudtee ja Ringtee/Turu kohtumiskohas (praeguse vangimaja lähistel) on ringristmik!

Kas siin on tegemist teadliku petmisega, et imperialiste tillist tõmmata? (Kahtlustavad: kindlasti on Ringtee viadukt mineeritud, ületame raudtee Aardla tänavast. Ja "meie omad" võtavad tulijasid seal lahke turmtulega vastu.)  Või olidki Betooni/Tuglase ja Turu tänavaga asjad tollal nii?



 
Vasta
#2

Kaardi trükkimise ajal Ringtee viadukti alles ehitati ja algselt võis olla plaanis ka see lõik üle raudtee.
Vasta
#3

(02-10-2015, 23:23 PM)Alts Kirjutas:  Kaardi trükkimise ajal Ringtee viadukti alles ehitati...

Seda, mis üle Valga raudtee läheb? Too on jah kaardil täitsa olemas.
Vasta
#4

Tuglase ja betooni vahelisel alal oli mäletamist mööda betoonitehase suletud territoorium.

Turu tänava olukorda uue silla juures täpselt ei mäleta, aga Rebase tn ehitusmaterjalide poodi , mis oli üsna tänava jõepoolses otsas, sõideti küll alati Raua tn kaudu.
Vasta
#5

Tänan Alts ja TeeTL!

Ilmselt oligi nii, et Valga raudtee viadukt oli pooles vinnas ja Petseri oma lihtsalt plaanis, jäi aga mingitel põhjustel tegemata. Millal  Ringteed üldse tegema hakati?

Muidugi oleks huvitav teada, millal Betooni ülesõit tehti ja Turu tänav täispikkuse saavutas.  
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne