17-10-2015, 11:14 AM
(17-10-2015, 02:14 AM)viplala Kirjutas: Olgu nende arvamustega kuda on, kuid ometigi pead sa v6sa nõustuma, et väga palju asju tehakse teoks näiteks sõjatööstuste poolt,
...
Seega on täiesti reaalne, et tänasel päeval leidub juba asjandus, mille sisse saab paigutada uskumatult suure koguse energiat, uskumatult kiire aja jooksul, ning seda ka kasutada kuda aga süda lustib. Seega ma välistaksin ka materjaliteaduse arengutaseme, kuigi jah, poest seda osta ei saa siiani, ning usk poes müüdava kauba puhul, ei päde ka otsus tegeliku reaalsuse olemasolu tõestuseks.
Samamoodi on olemas Skeletoni superkondensaator. Täiesti omamaine ja vähemalt paberil, pruugitav vidin. Olen küsinud sealt akupaki hinda, kuid toode ei ole müügis. Vandenõu???
Ei ole oluline, mis põhjusel täna ei ole elektriauto leviku ainsal piduril: kütusevaru mahutil, mõistlikku lahendust. Tesla on lähedal, kuid kangiseadus kehtib ka selle puhul: hind... Suvaline tänane topeltturboga bensupõletaja annab kordades parema hinna-kvaliteedi suhte oluliselt väiksema peavaluga
Vesinik kütusena oleks peaaegu ideaalne. Põlemisjäägiks puhas vesi, kõrge energiasisaldus, toorainet on piisavalt. Aga jälle, kuradi kangiseadus, eksole: tootmine on PITA. Ning mitte ainult energia kontekstis, tuulikud võiks vabalt tuult vesinikuks jahvatada, selmet sundida neid üldvõrku eklektrit toppima. Suurem häda on vesiniku tootmise kõrvalproduktidega: vabalt saada olev vesi pole vaid divesinikoksiid, vaid kogu mendelejevi tabel... Mis rõemsasti tootmise hinda tõstab, kuna kütusena (eriti ülikapriisse kütuseelemendi jaoks!) kõlbab vaid haakaks Õnneks pole enam vaja "üheksaid" jahtida, väidetavalt seedivad membraanid hukkumata ära ka mõned protsendid saasta.
Muide, tavaline ottomootor põletab vesinikku rõemsasti. Bemmil on see tee hästi selge.. Aga ilmselt ei leidunud piisavalt jõukaid huvilisi, et vesinikukatlal tuld all hoida.
Või siiski maksid Rotschildid bailerlased kinni