Mootoriõli ja VW TDI
#21

(04-01-2016, 16:55 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(04-01-2016, 14:24 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Kui soovid pumppihmitmootorit edasi kasutada liikumises ,siis ikka Vw 504.00  /507.00.Tunded ja oletused jäta välja.Kui katsetada soov siis võib ka tanki õli panna kuigi kirjandust on odavam tutkida.

Päris naljakas loos on see, mida autopoes tööl olev tuttav,kel nii mõnigi koolitus selja taga , selle 505.00 kohta ütles.
Lause kõlas umbes nii- no see 505.00 on nii algeline õli, et sellise õli leidmine, mis sellele ei vasta näitajate poolest on üpris raske tänapäeval. See 505.00 on tänapäeva õlide kõrval ju päris solk.

Vot see väide on küll müüja poolt vähe ebakompetentne. 505.00 õli võib ju solk olla aga tal on üks manus sees mida teistel ei ole ja ja sellepärast VW seda poslamaslat soovitabki. VAG grupi mootorid käivad ka teiste õlide pealt kenasti aga kui tahad pikalt sõita jaa mitte nukkvõlli vahetada siis peab see 505 või 507 sees olema. need õlid tekitavad eriti suurt survet taluva õlikihi mida teised ei suuda.  Eriti tähtis on see PD puhul.  81 KW mootor pole nii kapriisne, see elab ka muud vedelikud üle.
Kui on soovi VAG mootorite õlitusprobleemidega tutvuda siis Audi foorrumis on õlidest pikalt räägitud ja ülikooli õppejõud lausa sõna võtnud, et asja selgeks teha. Soovitan soojalt lugeda.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#22

Kui õlivahetuse tagamaadest rääkida, siis kõige suurem põhjus vahetuseks oli õli suuremast viskoossususest külmade ilmadega tingitud  märksa raskem pöörlemine. Starteril oli kohe harjumatult raske vedu võrreldes varasemaga.
Sai mootor nii tuhandekilomeetrise "läbipesu" .
Õli tuli kätte ülihea hinnaga ja tegin bensukatele ka heameelt, kuigi kilomeetrite poolest neil veel arenguruumi oli.
Teades milliseks see õli tänapäevases kõikvõimalike lisadega traktorimootoris läheb(ja kaua see mootor samas kestab) siis olen üpris kindel et see vaevalt mingit halba mõju oleks avaldanud. Aga viskoossus ja külmad ilmad olid põhilisteks otsuse mõjutajateks.
Kogu õlivahetus läks TDI-l maksma alla 30 euro(õli 22 Euri pluss filter 6 Eurot sentidega). Traktori õliga oleks õlile kümnekas kulunud. Olematu raha ja olematu kokkuhoid selles mõttes.
Üks suguvõsa Passat on selle Rimula "lahjema" 15w-40 versiooniga sõitnud juba üle kahesaja tuhande ilma mingite tagasilöökidetta... Õli vahetatakse selles siis kui meelde tuleb.
Vasta
#23

(09-01-2016, 21:13 PM)Daff Kirjutas:  
(04-01-2016, 16:55 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(04-01-2016, 14:24 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Kui soovid pumppihmitmootorit edasi kasutada liikumises ,siis ikka Vw 504.00  /507.00.Tunded ja oletused jäta välja.Kui katsetada soov siis võib ka tanki õli panna kuigi kirjandust on odavam tutkida.

Päris naljakas loos on see, mida autopoes tööl olev tuttav,kel nii mõnigi koolitus selja taga , selle 505.00 kohta ütles.
Lause kõlas umbes nii- no see 505.00 on nii algeline õli, et sellise õli leidmine, mis sellele ei vasta näitajate poolest on üpris raske tänapäeval. See 505.00 on tänapäeva õlide kõrval ju päris solk.

Vot see väide on küll müüja poolt vähe ebakompetentne. 505.00 õli võib ju solk olla aga tal on üks manus sees mida teistel ei ole ja ja sellepärast VW seda poslamaslat soovitabki. VAG grupi mootorid käivad ka teiste õlide pealt kenasti aga kui tahad pikalt sõita jaa mitte nukkvõlli vahetada siis peab see 505 või 507 sees olema. need õlid tekitavad eriti suurt survet taluva õlikihi mida teised ei suuda.  Eriti tähtis on see PD puhul.  81 KW mootor pole nii kapriisne, see elab ka muud vedelikud üle.
Kui on soovi VAG mootorite õlitusprobleemidega tutvuda siis Audi foorrumis on õlidest pikalt räägitud ja ülikooli õppejõud lausa sõna võtnud, et asja selgeks teha. Soovitan soojalt lugeda.

Sa ajad selle 505.00 praegu segamini- seda tohib panna ainult tavalisele jaoturpumbaga diislile. Pump pihustiga mootorile käib (kui sõita 15000/1a välpa) 505.01. See viimane sisaldab neid koormust taluvaid manuseid... Või kui sõita pikendatud välpa, siis sobib 506.01 või 507.00.   Lisaks veel üks huvitav fakt, millest võib mõningast infot välja lugeda: VW-nil on paar mootoritüüpi, mis tohivad kasutada pika välba sõitmiseks ainult õli normiga 506.01 ja mitte 507.00.  Samad mootorid ehitati hiljem koos mudeliaasta muutusega ümber (teised soonilised saaled jne.)- sellest alates võis kasutada ka 507.00 õlisid.  506.01 on longlife 2 õli ja 507.00 on longlife 3 õli.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne