Peugeot 206 esisild kõrgemaks
#1

On üks vana romu millega aegajalt metsas seenel saab käidud, kuid tahaks sellel nüüd esiosa kõrgemalt tõsta.
Vedrustus masinal selline: http://shop.performancepeugeot.com/ekmps...4078-p.jpg
Vedrud tahaksid kangemate vastu vahetamist, kuid nn lift kitte ju müügil pole.

Vaatasin siis netis ringi ning standardsed peaksid olema sellised: https://www.micksgarage.com/search/coil%...4%2016v/88

Sama diameetriga, kuid pikemad/jämedama traadiga on Peugeot Partneril: https://www.micksgarage.com/search/coil%...0%20hdi/90

Oskab keegi kommenteerida kui palju masin sellest tõusta võiks (st kas võib eeldada ,et sama traadi jämedusega vedrud on kõik sama jäikusega)? 5-7cm oleks soov.  
Kuidas pikem peenema traadga vs lühem jämedama traadiga vedru erineb kuidagi sõiduomadustelt? St näiteks tühjalt seistes oleks masin mõlamaga ühe kõrgune, kuid ühega oleks masin jäigem, kuna edasine kokkusurumine on raskem vms.
Vasta
#2

Valede vedrudega partner tõusis üle 15cm...

Vedru ise oli sama pikk, aga jämedama ja tihedama keeruga

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#3

No aga tee seesama amordijalg 5-7 cm pikemaks alt otsast? Ongi tõste ja amordile jääb käiku ka.
Vasta
#4

Vedrutraadi läbimõõdu suurenedes suureneb jäikus mitte lineaarselt aga ruudus või kuubis (täpselt ei mäleta), seega siis millimeeter võib paksu pahandust teha Big Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#5

(05-01-2016, 20:51 PM)Mahno Kirjutas:  No aga tee seesama amordijalg 5-7 cm pikemaks alt otsast? Ongi tõste ja amordile jääb käiku ka.

Amort ainult nn.amortiseerib,kunagi ei tõsta midagi. Big GrinPigem hakkab põhja taguma.
Vasta
#6

(05-01-2016, 20:28 PM)nustu826 Kirjutas:  Valede vedrudega partner tõusis üle 15cm...

Vedru ise oli sama pikk, aga jämedama ja tihedama keeruga
See lüke teeb auto jäigemaks,ehk sportlikumax, aga see pigem asfaldi teema.
Vasta
#7

(05-01-2016, 23:01 PM)linnuke Kirjutas:  
(05-01-2016, 20:51 PM)Mahno Kirjutas:  No aga tee seesama amordijalg 5-7 cm pikemaks alt otsast? Ongi tõste ja amordile jääb käiku ka.

Amort ainult nn.amortiseerib,kunagi ei tõsta midagi. Big GrinPigem hakkab põhja taguma.

Silmas peetakse kogu püstakut. Kui kogu püstaku teed pikemaks, kas seda siis alt otsast, või tugilaagri kohapealt, säilib orginaal amordi töö koos orginaal geomeetriaga, kuid auto on nii palju kui tõstad kõrgem.

Tavaliselt on kõige lihtsam tõsta tugilaagri kohapealt. Teed vaheplaadi vahele ja ongi olemas.

Vedru jäikusega mängides ei pruugi auto pärast enam sõidetav olla. Puuvanker on maastikul väga ebameeldiv.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#8

Mõni aeg tagasi sai  uued vedrud alla ning tulemus sai ootuspärane. Tagasilda sai paar aastat tagasi tõstetud, kui asja remontima pidi (torsioonvedru 2 hamba võrra kõrgemale).
All läksid sellised: http://iparts.ee/parts/info/kamoka/2110214 originaalis ette nähtud Peugeot 306 tarbeks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne