Postitused: 6,943
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Sellel peaks olema nii - veerand pööret lahti, siis saab lenksu kallet muuta, kolm pööret lahti ja toks haamriga vastu poldipead - saab suunda muuta või lenksu koos kahvlisse mineva toruga välja? Ehk oli abiks.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Ilmselt on seal olev koonus polti kinniroostetand ja käib ringi, tuleks polti tangidega üles tõmmata, et koonus uuesti torru kinni pooks ja siis keerata, kui see ei aita, siis poldipea maha lõigata.
Postitused: 52
Teemad: 1
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
Keera ratas tagurpidi ja lase mingit roostesurma, kasvõi WD 40, kahvli torusse. On võimalus, et leotab koonuse lahti.
Sealtkaudu võib ka haamriga kergelt...
Postitused: 428
Teemad: 9
Liitus: May 2005
Maine:
16
Mul tekkis küsimus vene ratta tagarummu koostamisel. Olen neid kokku pannud nii, et ketiratas oleks rummu lühemalt kodaratest välja ulatuval poolel. Muidu kippus tekkima probleem, et rumm veab ketiratast kaasa. Hiljuti aga sattus minu kätte üks kokukas, kus originaalis on üsna kindlalt ketiratas olnud just pikemal pool.
Niisiis küsimus, et kas on mingi rusikareegel, kuidas on õige vene ratta tagarummu koostada või on seal mingid variandid?