Postitused: 765
	Teemad: 63
	Liitus: Nov 2015
	
Maine: 
24
	 
	
	
		Tere
Sipelgal on all tundmatud rehvid, ühel on mõõt 11-24, teisel 300-610/11. Kuna üks hakkab oma elupäevi lõpetama oleks vaja asendaja leida, aga ei suutnud ei eesti ega venekeelsest googlist  leida mille alt pärit.  Muidugi muster on jama ja harjalt kinnine, liba nagu põrguline aga veljed on nende peale tehtud ja teisi pole. Äkki teadjamad oskavad aidata?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,368
	Teemad: 261
	Liitus: Apr 2010
	
Maine: 
75
	 
	
	
		See 11-24 peaks olema vana vene kombain S-3 oma.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,368
	Teemad: 261
	Liitus: Apr 2010
	
Maine: 
75
	 
	
	
		Need originaalsed kummid on nii kõvad,et õhukummi pole vajagi. Meil siin üks külamees sõitis tühja kummiga... Hirmus kõvad olid. Sai ka ise ära proovitud. Lumelükkamise ajaks panin 16-le külge aga rattad käisid all ringi,mingit haakumist polnud. Neid kumme on ikka liikunud veel,kuna mõnel jääb vana traktor seisma.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 765
	Teemad: 63
	Liitus: Nov 2015
	
Maine: 
24
	 
	
		
		
		
		09-06-2016, 13:59 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2016, 14:16 PM ja muutjaks oli 
Meelis2.)
 
	
		Asi on rohkem selles et sipelgas oli seisnud ca 5 aastat ühe tühja kummiga ja nüüd on see üks kumm küljelt praguline nagu ämblikuvõrk. Kui teab mille oma otsida siis ehk leiaks uue, peamine et sama mustriga. Originaalvelgi ka pole.
Tegelikult nüüd päris läbivat auku ei paista, võib-olla üritada ikkagi veljelt maha saada et õhukumm ära paigata? Samas olid samasugused lõhkised räbalad teiste velgede peal, leotasin diisliga ja peksin sepahaamriga ja sõitsin rattaga serva peale aga lõpuks pidin ikka relaka appi võtma et rehve veljelt maha saada.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,160
	Teemad: 91
	Liitus: Sep 2009
	
Maine: 
21
	 
	
	
		Mul kummitab, justkui Sampo kombainil ka samasuur esirehv (mõõtude poolest), jään hetkel vastuse võlgu, aga kohe kui masina juures, saan vaadata. muster ei ole tollel aga kinnine...
	
	
	
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
 
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,178
	Teemad: 98
	Liitus: Jun 2009
	
Maine: 
30
	 
	
	
		Meelis2 kirjutas:"
 peksin sepahaamriga ja sõitsin rattaga serva peale aga lõpuks pidin ikka relaka appi võtma et rehve veljelt maha saada."
   
  Palja sepahaamriga peksmine ei anna tuleust, kuna Sa ei suuda löögijõu suunda juhtida.  Selleks et löögijõud õigesse kohta läheks, tuleb kasutada suurest nurkrauast lõigatud juppe, (nii 80 mm nurkrauast)   ja kusiis lajatad sellele nurkrauale, mis on asetatud velje ääre vastu,peab hakkama liikuma.  Niimoodi peab teinekord mitu ringi veljele peale tegema, enne kui liikuma hakkab. Mida suurem on sepavasar, seda vähem ennast väsitad (kineetiline energia)   
 
	
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 4,556
	Teemad: 37
	Liitus: Sep 2009
	
Maine: 
57
	 
	
	
		Kui rehvist kahju pole, saab pikema heebli rehvi ja velje vahele lüüa ja mingi raske mehhanismiga peale sõita. Paljalt mehhanismiga pealesõit ei aita, sest painutab rehvi, mitte ei libista allapoole. Heebli pikkus selline, et teine ots toetuks vastu maad ca meetri kaugusel. Ziguli rehvi puhul aitas Zili heebel näiteks 7o-ndatel.
	
	
	
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 765
	Teemad: 63
	Liitus: Nov 2015
	
Maine: 
24
	 
	
	
		Läks neli tundi ja käes ta oli. Algul iga vinklile antud pauguga pudenes koordi pealt kumm maha, aga lindipoldist tehtud meisli otsaga sain serva liikuma. Siis relakaga poldid maha ja puupakk ja sepahaamer aitasid pooled üksteisest irduma. Paistab et koordi paksus küljel ca 3 sm, tundub et läbivaid pragusid ei ole. Õhulohvile oli saatuslikuks saanud liigne suurus, vähemalt 26-28 tolli ja sellest  tulenev murdekoht.  PM kaubamajast esmapäeval uus õhulohv sisse ja kui punni ei löö peab ehk järgmised 50 aastat vastu. Muidugi veljed on robustne kirvetöö aga hea et kokku keevitatud polnud.
Aga netist olen nüüd leidnud samasuguse mustriga rehve totude all, küll suurusega nii 28-32 tolli. Ju siis kuskil viiekümnendatel mingi tehas mõne eri suurusega partii selle mustriga rehve tegi.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,178
	Teemad: 98
	Liitus: Jun 2009
	
Maine: 
30
	 
	
		
		
		
		24-06-2016, 19:25 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 24-06-2016, 19:30 PM ja muutjaks oli 
h2rra.)
 
	
		Vaat see  kirvekujuline  tagumine vasar on  õige rehvimonteerimise tööriist, kuid vars peab olema pikem, kui tava vars.   Nii 80 cm kuni 1 meeter kindlasti. 
Nende väiksematega pole löögijõudu ja oled nagu kellasseppa riistadega rehvi kallal. Löök nurgiku pihta peab olema TERAV ja õige suunaga, et nurgik läheks velje ja rehvi vahele
	
	
	
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA