07-01-2017, 22:17 PM
Kuna ma siin sirvisin miskeid teemasid kus kiideti, et käivitusmootoriga Jumzi saab käima iga ilmaga ja üldse eeskujulik isend külmaga käima minema selles suhtes siis lihtsalt lihtsalt jutu jätkuks ma mõtlesin küsida- et mis need temperatuurid ikka on olnud millega võiks minna üritama seda masinat käima arvestades, et sees on ikka vene õlid?
Ühesõnaga oli mõte siin paar päeva tagasi masin käima ajada osaliselt selleks, et korra üht raskemat asja tõsta kopaga ja osaliselt sportlikust huvist ja tulemus oli see, et kuigi käivitusmootor läks -15 käima nagu paugupill siis suurt katelt on võimalik ringi ajada vaid kompressioon maas ja hädapärast käivitusmootori sidurit libistades mille käigus ma selle ikka korralikult suitsema sain. Ehk siis nentisin, et viga on õlis- sest kuuma vett sai plokk täis uhatud aga loomulikult karteris olevat õli see kuidagi ju ei soojenda.
Mitte, et oleks nüüd mingi häda toda traktorit suure külmaga käivitada ja hakata kõiksugu karterisoojendus jms aretama (plokisoojendus arvestades seda kuuma vett mis sisse sai kallata on niiguinii mõtetu ettevõtmine) aga sportlikuslt huvist, et kas ilma lääne õlita karteris on siis Jumz disaintud miinimum -15 peale
Samade mahladega 40 ma saan igatahes elektristarteriga käima sellise temperatuuriga.
Ühesõnaga oli mõte siin paar päeva tagasi masin käima ajada osaliselt selleks, et korra üht raskemat asja tõsta kopaga ja osaliselt sportlikust huvist ja tulemus oli see, et kuigi käivitusmootor läks -15 käima nagu paugupill siis suurt katelt on võimalik ringi ajada vaid kompressioon maas ja hädapärast käivitusmootori sidurit libistades mille käigus ma selle ikka korralikult suitsema sain. Ehk siis nentisin, et viga on õlis- sest kuuma vett sai plokk täis uhatud aga loomulikult karteris olevat õli see kuidagi ju ei soojenda.
Mitte, et oleks nüüd mingi häda toda traktorit suure külmaga käivitada ja hakata kõiksugu karterisoojendus jms aretama (plokisoojendus arvestades seda kuuma vett mis sisse sai kallata on niiguinii mõtetu ettevõtmine) aga sportlikuslt huvist, et kas ilma lääne õlita karteris on siis Jumz disaintud miinimum -15 peale
Samade mahladega 40 ma saan igatahes elektristarteriga käima sellise temperatuuriga.


Ilmselgelt on sul käivitusmootoriga seoses mingid puudujäägid. Normaalses seisukorras käivitusmootor ei sure lihtsalt välja. Teiseks see, et ta diisli pealt välja viskab on käivitusmootori allosas oleva ülekandesüsteemi võlli otsast oleva pendiksi ebapiisav reguleering. Aja see sidurikangi kaas maha ja tõmba suur võll välja, sealt otsast pinguta polti peale et pendiks välja ei viskaks nii kergelt ja veab ilma väljaviskamiseta. Uuri kuidas pendiks töötab ja saad aru milles viga on väljaviskamise poolelt.