NSU 500/600
#1

Leidsin ühed NSU jäänused, täpselt ei teagi kas on 500cc või 600cc. Oskab keegi äkki öelda? kahjuks on originaalist suht vähe alles jäänud...

http://www.pilt.ee/view/78946/

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#2

unicman Kirjutas:Leidsin ühed NSU jäänused, täpselt ei teagi kas on 500cc või 600cc. Oskab keegi äkki öelda? kahjuks on originaalist suht vähe alles jäänud...

http://www.pilt.ee/view/78946/
aga kas sa mõtled seda veel kokku kah panna. peris lahe oleks seda kokku panna. siis et kust sa selle leidsid tahaks teada- vanaisa kuurist???
Vasta
#3

ei teagi mis sellega peale hakata... eks aeg näitab... leidmine oli nii et üks mees kuskilt sai ja vedas endale koju ja siis pakkus mulle ja siin ta nüüd siis on...

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#4

Kahtlustan 600st NSUd (üht 500st olen kunagi aidanuid komplekteerida), aga ccm-ide arvu saab ju ülilihtsalt kindlaks määrata. Tuleb demonteerida silindripea ja mõõta läbimõõt ja kolvikäik ning teha veidi arvutusi.

Kasuks tuleks ka vaadata veebipesakest http://www.nsu.motorradklassiker.de/html...delle.html

Mina pakuksin (raami ja paagi geomeetri põhjal), et tegu on OSL mudeliga, nt NSU OSL 351/501. Samas... paak äratab kahtlusi. Niipalju kui mina tean. oli NSUdel kaagi külgedel reljeefne NSU märk (olen omanud mitmeid jäänuseid) ja ka enamikelt kataloogidelt on see näha.

Ehk aitab ka jäänuste põhjhalik võrdlus http://www.nsu.motorradklassiker.de/html...1_osl.html toodud piltidega?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#5

Kui Sa raaminumbri leiad, siis saan ma järele vaadata.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#6

raaminumbri otsin homseks, Asp oskad äkki vihjata kus see number asuda võiks?, aga paak on jah izi omast tehtud... Smile

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#7

Ühel raamil, mida ma kunagi uurisin, oli see nö sadula alusel torul. Muidu aga otsi sarjast esihargi kinnitus raamil, ülemine toru ja sadula alune toru.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#8

ühe nr leidsin eest kahvli toru pealt, sama nr oli ka mootori peal ja see nr on 90467 äkki Asp oskad selle põhjal miskit kosta?

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#9

Mul on NSU- st pilte.. mingi 2 tükki. www.pilt.ee/priito
sealt valige tsiklid...
Vasta
#10

Ma jään Sulle vastuse võlgu. Siin: http://www.nsu.motorradklassiker.de/html...mmern.html olevate andmetega võrreldes oleks see justkui 501OSL, 1935, kuigi üks raaminumber on puudu.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#11

601OSL see pole kohe kindlalt, 600 on teise raamiga.

Dad.
Vasta
#12

Aga ikkagi... mida ütlevad kolvikäik ja silindri läbimõõt?

Vähemalt kubatuuri annavad nad (erinevalt igasugusest fotost) üsna edukalt ja teada on, et sama ajastu erineva kubatuuriga rattad on väliselt tihti üsnagi sarnased (vrd nt DKW SB 200, Sport 250, SB 350).

Ning isendit, millest on peale vahepealseid ümberehitusi (nt vale paak) järel vaid jäänused, on ainult fotode järgi siiski üliraske identifitseerida.

Annan veel mõned veebiaadressid, kus asuv teabe (pms fotod)aitab ehk identifitseerimisel:
- http://www.angelfire.com/rant/grossdeutschland/nsu.html
- http://classic-mopeds.x-account.de/nsu/nsu1.htm
- http://www.nsu-greifzu.de/html/nsu_infothek.html (tohutu hulk manuaale PDFis)
- http://mujweb.cz/www/mcb.cz/literat.html (hulk tsiklite manuaale PDFis, sh paar NSU oma)

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#13

NSU 501OSL-i kohta leiad mudelierinevuste infot siit:

http://www.nsu.motorradklassiker.de/html...ionen.html

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#14

501/601 osl on täpselt samadel raamidel ja enamus tükke klapivad, samuti on asendatavad mitmed os mudeli osad. Erilised raamid, paagid, rattad jne olid wehrmachti mudelitel mida eestist enam kahjuks ei leia. Kas su käigukast on muidu 3 või 4 käiku, kuidas sidur kinnitub kasti otsa???
Vasta
#15

to priito: see valge ratas on tuttav, see on päris originaalis (küll 501 OS, mitte OSL, OS on palju hinnatum, kuigi vahe on minimaalne) va summutid ja veel paar pisividinat. Seal samas lähedal elab/elas üks vanem härrasmees kes selle ratta aitas kokku panna (ei ole selle omanik). Selle härra mobiili number enam ei vasta. Ta naine suri mõnda aega tagasi ning see mõjus eelpool mainitud härrale väga halvastiSad Kui sul on infot selle kohta mist tast saanud on, siis oleksin väga tänulik (esiteks jäin talle natuke võlgu ning teiseks on ta üks väheseid inimesi eestis kes suudab antud NSU mudeli kohta päris praktilist nõu anda). No offence kõik teie unicu vennad..
Kas see 251 mis sul pildil on, on ka tema oma? Ma tean et tal oli 251 olemas, kuid üritas seda pikka aega müüa
Vasta
#16

veidi vilets pilt minu rattast (jupid üksteise otsa tõtstetud): http://www.pilt.ee/photo/73940/1227776/.
PS pildile jäänud esikahvel ei ole NSU oma
Vasta
#17

MrBungle Kirjutas:Selle härra mobiili number enam ei vasta. Ta naine suri mõnda aega tagasi ning see mõjus eelpool mainitud härrale väga halvastiSad

Jutt käib Elmost?

Dad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne