03-09-2017, 19:36 PM
Varasem teema hakkas pihta juba siin: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=57852
Aga et kogu jutt algusest peale ära rääkida, siis mingi aeg tagasi sai soetatud koju endale motoriseeritud kühvel (Loe: Bobcat). Vajadus selle järgi maa majapidamises oli küllaltki suur kuna iga aasta järjepidevalt oli vaja kasutada ja pidev rendikulu läks juba suureks. Siis otsustasin endale ise ühe vanema bobcati soetada.
Ostes
Bobcat oli ise juba tööd näinud pikalt ning välimus oli nagu oli. Tehniliselt tundus küll veel täitsa kõbus. Tegemist vajasid vaid tuled, lisa hüdraulika ei lülitunud sisse ning meeletus koguses pesta. Köitis mind selle masina juures kõige enam juba ostes tagumised tugi jalad, mis on ka bobcati igapäevaselt kasutades ülimalt head, eriti kui kuskile kinni jääb: Tõste.
Peale mingit aega sai laiskuse tõttu valmistama hakatud lume sahka bobikule ette, kuna lihtsalt ei tõuse käsi labida järgi, et talvel hoovi lumest rookida
Pildil puudub küll veel hüdraulika, kuid sellest polegi vist pilti teinud: lumelabidas
Peale mõningast aega hakkasin aga puudust tundma sellest, et vahepeal oleks vaja ka sügavamale kaevata kui bobik oma kühvliga suudab ja väiksemate kahjustustega...Seega sai hakatud oma lõbuks ja vaba aja sisustamiseks ise kaevekoppa ehitama hakatud.
Esmalt ehitasin ise noole: Noole alumine osa, Nool, Kulbi pinnalaotus, Kulbi proov, Proov 2, Kokkupunktituna proov.
Hetkel hüdraulika poolest jagaja ja noole silindrid olemas, puudu veel masti/noole pööramise silinder ning esimesed tugijalgade silindrid.
Kui kogu krempel komplektseb saab, siis kisun kõik laiali ja keevitan kõik kokku, hetkel laias laastus detailid vaid kokku punktitud.
Aga et kogu jutt algusest peale ära rääkida, siis mingi aeg tagasi sai soetatud koju endale motoriseeritud kühvel (Loe: Bobcat). Vajadus selle järgi maa majapidamises oli küllaltki suur kuna iga aasta järjepidevalt oli vaja kasutada ja pidev rendikulu läks juba suureks. Siis otsustasin endale ise ühe vanema bobcati soetada.
Ostes
Bobcat oli ise juba tööd näinud pikalt ning välimus oli nagu oli. Tehniliselt tundus küll veel täitsa kõbus. Tegemist vajasid vaid tuled, lisa hüdraulika ei lülitunud sisse ning meeletus koguses pesta. Köitis mind selle masina juures kõige enam juba ostes tagumised tugi jalad, mis on ka bobcati igapäevaselt kasutades ülimalt head, eriti kui kuskile kinni jääb: Tõste.
Peale mingit aega sai laiskuse tõttu valmistama hakatud lume sahka bobikule ette, kuna lihtsalt ei tõuse käsi labida järgi, et talvel hoovi lumest rookida
Pildil puudub küll veel hüdraulika, kuid sellest polegi vist pilti teinud: lumelabidas
Peale mõningast aega hakkasin aga puudust tundma sellest, et vahepeal oleks vaja ka sügavamale kaevata kui bobik oma kühvliga suudab ja väiksemate kahjustustega...Seega sai hakatud oma lõbuks ja vaba aja sisustamiseks ise kaevekoppa ehitama hakatud.
Esmalt ehitasin ise noole: Noole alumine osa, Nool, Kulbi pinnalaotus, Kulbi proov, Proov 2, Kokkupunktituna proov.
Hetkel hüdraulika poolest jagaja ja noole silindrid olemas, puudu veel masti/noole pööramise silinder ning esimesed tugijalgade silindrid.
Kui kogu krempel komplektseb saab, siis kisun kõik laiali ja keevitan kõik kokku, hetkel laias laastus detailid vaid kokku punktitud.