D-6 mootor ei lähe käima. Säde on
#1

Tervist, sai soetada omale võrr millel mootoriks D-6. Võrri lükates isegi ei luba korraks. Säde oli olemas aga kas säde võib ka surve all ära kaduda? Mida teha, et saada võrr käima? Tänud ette ära.
Vasta
#2

Seal on ju miljon ja üks nüanssi miks käima ei lähe. Kas bensiin silindrisse jõuab - küünal on kuiv või niiske?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#3

(18-12-2017, 20:52 PM)Walter Kirjutas:  Seal on ju miljon ja üks nüanssi miks käima ei lähe. Kas bensiin silindrisse jõuab - küünal on kuiv või niiske?

Küünal oli märg kui maha võtsin ja siis proovisin uuesti käima aga ei läinud. Kas tõesti võib säde surve all kaduda?
Vasta
#4

Missugune see säde küünlal on? Suur ja sinine on korralik ja seda surve ei mõjuta, punakas kollane ja väike on juba kahtlane. Küünal peab ka korralik olema, terve isolaatoriga ning puhas. Loomulikult õige hõõgarvuga mitte mingi suvaline lakapealt leitud. Big Grin

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#5

(18-12-2017, 21:18 PM)Walter Kirjutas:  Missugune see säde küünlal on? Suur ja sinine on korralik ja seda surve ei mõjuta, punakas kollane ja väike on juba kahtlane. Küünal peab ka korralik olema, terve isolaatoriga ning puhas. Loomulikult õige hõõgarvuga mitte mingi suvaline lakapealt leitud. Big Grin

Säde oli hästi näha ja sinine. Homme peab vaatama piibu üle sest see on kuidagi kahtlane seal ja siis proovin piibu ära võtta ja keerata juhtme küünla ümber ning vaatab kas siis lubab.
Vasta
#6

Sädemest on ka vähe kasu kui see väga valel ajal toimub.
Vasta
#7

(18-12-2017, 22:05 PM)veix__ Kirjutas:  Sädemest on ka vähe kasu kui see väga valel ajal toimub.

Kuidas seda saab kindlaks teha kas toimub valel ajal või mitte?
Vasta
#8

Soovitan hankida mingi kirjanduse kus võrride kohta elementaarsemad asjad kirjas (kuidas remontida ja reguleerida/häälestada). Neid on eesti keeles ilmunud, vahest teadjamad kaasfoorumlased täpsustavad.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#9

pane uus bensiin
Vasta
#10

Süütehetke kontroll:

Kõigepealt on vaja üks pulgajäätis, sööd jäätise ära, keerad küünla maha, küünla auku torkad jäätisepulga. Nüüd lapiku kruvikaga keerad väntvõlli magneti kinnituskruvist kuni kolb on jõudnud ülemisse surnud seisu, selles asendis teed jäätisepulgale kriipsu. Nüüd eemaldad pulga ja teed pulgale veel ühe kriipsu umbes 2mm esimesest kriipsust ülespoole. seejärel panna pulk küünlaavasse tagasi ja keerata mootorit samal ajal vaadates katkestikontakte, mis peavad avanema täpselt teisena joonistatud kriipsu ilmumise hetkel (sel hetkel tekib säde) Reguleerida saab katkestiplaadi nihutamisega.

Üldiselt peaks paukudes käima minema või vähemasti lubama ka suht möödas süütega,
(paugud summutis - süüde hiline, paugud karpas, süüde varane)
Kui asi on täiega möödas või reguleering ei jää paika siis on ilmselt magneti kiiluga mingi jama.

Märg küünal võiks tähendada et mootor on "toorest täis", noh seda säärekaga ikka juhtub... Vanematel mootoritel oli all isegi spets kruvi kust sai karterit tühjendada, kuid isegi kui ei tühjenda siis mingi 100m peale läks korras pill ikka käima. Big Grin

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#11

siin foorumis peaksid kõik miljon asja olema läbinämmutatud korduvalt, arvatavalt paremini kui teatmeteoses , kuna välja on toodud asjad , mis saavad olla valesti .
 kui peenema tehnika puhul on diagnoosiks jämedalt kaks asja küünla-süüte viga või karpa viga , tegelik põhjus üldjuhul tapetud-kulunud  kolvid silindrid . punnvõrri puhul pole asi nõnda  peenhäälestuslik , värgid töötavad  väga räigete defektidega ometi .kül mitu korda kehvemini , kui oleks ideaalis võimalik. kui ikka säde toimub koos küttesegu kokkusurumisega, mingil momendil ÜSS kandis ja on mida kokku suruda , plahvatama panna  , siis üldjuhul mingeid käivitumise tunnuseid on võimalik täheldada .
Vasta
#12

Big Grin  Kui pea ei võta, võtavad jalad.
Jooksmine aitab alati mõtted selgeks lüüa, nii sama ei pruugi neid mõtteid kuidagi tulla... aga  kui võrriga kuskil 500m on joostud  Cool siis tuleb üks asi kindlasti meelde.

Ok... Puhja vanasõna - kui enam mitte midagi ei aita, tuleks lugeda kasutusjuhendit
täiendus eelmisele - selleni tuleb enne joostes jõuda....

Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)

50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":  https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Vasta
#13

Kui süüde eelneva õpetuse järgi paigas ja kûûnal märg , siis on ôhtal väntvõlli otsatihendid suure tõenäosusega.Võrr on tundlik lisaõhule.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Vasta
#14

(19-12-2017, 02:03 AM)diselist Kirjutas:  Kui süüde eelneva õpetuse järgi paigas  ja kûûnal märg , siis on ôhtal väntvõlli otsatihendid suure tõenäosusega.Võrr on tundlik lisaõhule.

tahaks vaielda , kuidas tuntav lisaõhk küünla märgumist soodustab ? 
  üldiselt , kui muud jutud on enamvähem  paigas , käivitub punnvõrri mootor ka 6mm-se avaga karteris. täpselt  sellise läbimõõduga on sitakruvi ja on küllalt juhuseid , kui antud vigur on jäänud installeerimata , üldise sahmimise käigus. segu järsult lahjem  ja mootoripöörded kerib kontrollimatult kõrgeks , ning jääb ainult ennast süüdistada  ,järjekordselt , suretusnupu puudumises/mittetöötsamises .
Vasta
#15

Aitäh kõigile kes aitasid nõu ja jõuga kaasa aga võrr nüüd käib. Esmalt puhastasin kraani sette poti, seal põhjas oli 2-3mm liiva ja siis lasin karbussi ka läbi ning mähise juures oli üks juhe paari kiuga kinni, ning sai ka see parandatud ja ka piip n*ssis, sest vahepeal ei andnud ühendust.
Vasta
#16

Ei põhjustagi kûünla märgumist, pole ju nii kirjas.Mõte oli et kütust järelikult tuleb peale ja peaks õige sädeme ajaga häält tegema.Lihtsalt kui on simmerid juba tükkideks, siis ei tule sealt ühtegi popsu.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne