04-02-2018, 23:00 PM
Täna sõitsin eelmise aasta algul väljastatud Poigeoti kaubikuga Haanjas ringi ja no ei ole need abilised abiks...
Tahtes kurvi võtta hakkas ta ilmselt üritades aidata kurvi võtta sisemist esiratast pidurdama ja loomulikult läheb ta siis ju otse kui kahest üks autot suunata üritav ratas pidurdama panna ja seda oli isegi naljakas vaadata.
Pidurdanuks ta siis tagumisi rattaid oleks esimesi rohkem maha surutud ja vast ka tagaots pisut libisema hakanud oleks asjal mingi mõte olnud.
Vägisi on jäänud mulje, et süsteemi toimimise loogika pole mitte juhitavuse tagamine vaid et kui auto läheb käest siis ainult otse teelt välja või kuhugi vastu sest esiotsaga millegi tabamine on juhile ohutum patjade pärast.
Kas aga juht oleks suutnud olukorra päästa kui auto oleks kaasa aidanud polegi tähtis sest selle eest ei saa turvalise auto tiitlit.
Positiivse poole pealt ta kiirusehoidjat mägise teega ei lasegi kasutada ja nagu langus või tõus suuremaks läheb lülitab välja.
Oli ka vaja kitsast metsateed sõita kus olid külmunud auto rööpad ja väike tõus.
Eks seal ikka käib auto rööpast rööpasse ja mingit ohtu sellest väiksest tantsimisest ei oleks, kuid seal ta arvas et kohe läheb käest ja kukkus pidurdama.
Ja pidurdaski hoo kinni ning mäest üles ei saanudki.
Vanem ja kehvemate rehvidega kaubik aga käib sealt mäest igast asendist üles.
Tahtes kurvi võtta hakkas ta ilmselt üritades aidata kurvi võtta sisemist esiratast pidurdama ja loomulikult läheb ta siis ju otse kui kahest üks autot suunata üritav ratas pidurdama panna ja seda oli isegi naljakas vaadata.
Pidurdanuks ta siis tagumisi rattaid oleks esimesi rohkem maha surutud ja vast ka tagaots pisut libisema hakanud oleks asjal mingi mõte olnud.
Vägisi on jäänud mulje, et süsteemi toimimise loogika pole mitte juhitavuse tagamine vaid et kui auto läheb käest siis ainult otse teelt välja või kuhugi vastu sest esiotsaga millegi tabamine on juhile ohutum patjade pärast.
Kas aga juht oleks suutnud olukorra päästa kui auto oleks kaasa aidanud polegi tähtis sest selle eest ei saa turvalise auto tiitlit.
Positiivse poole pealt ta kiirusehoidjat mägise teega ei lasegi kasutada ja nagu langus või tõus suuremaks läheb lülitab välja.
Oli ka vaja kitsast metsateed sõita kus olid külmunud auto rööpad ja väike tõus.
Eks seal ikka käib auto rööpast rööpasse ja mingit ohtu sellest väiksest tantsimisest ei oleks, kuid seal ta arvas et kohe läheb käest ja kukkus pidurdama.
Ja pidurdaski hoo kinni ning mäest üles ei saanudki.
Vanem ja kehvemate rehvidega kaubik aga käib sealt mäest igast asendist üles.