niisiis mul mure jupiteri mootori töötamisega... mootor ei taha v6tta pöördeid yles... vahel v6tab, aga sedagi siis kui jupp aega gaasi p6hjas hoiad... m6tlesin et 2kki probleem selles, et silindrid ei tööta p2ris synkroonis, yritasin ka neid korda saada, aga see on v2ga keeruline kui 6igeid tööriistu pole, ma kardan et ma v6isin seal ikka mitme millimeetriga mööda panna... kuidas siis saaks nad ilusti synkroonis tööle? paak sai yks vana peale pandud hiljuti ja paar p2eva hiljem sai ta t2iesti tyhjaks s6idetud, 2kki v6ib viga ka selles olla, et tyhjaks saamisega t6mbas ta paagi p6hjast igasuguse sodi ka kaasa... pole veel aega olnud, aga puhastan veel karbussi ka 2ra...
ee... ma ei saanud nyyd p2ris t2pselt aru milleks summuti alla lasta? ma pidasin silmas seda, et kuidas saada seda kolvi eelsyyte asendit paika... (2.0-2.6 mm surnud seisundist) seal ma v6in eksida surnud seisundi m22ramisega natuke ja ka eelsyyte asendi m22ramisega... kokku v6ib tulla eksimus p2ris suur...
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Täpseks süüte paikapanemiseks pannakse küünla august sisse indikaatorkell ja kontakti avamist tehakse kindlaks testriga või lambiga. See ikka päris täpne töö. Viimane lihv käib ilma kontakti kruve avamata lihtsalt paenutamisega. Nagu kruvi avad asi kohe väga paigast ära.
Huakanimasta
Registreerimata
31-05-2004, 11:38 AM
minu häda (jup5ga) on selline: sain süüte õigeks panen tööle, üks silinder töötab siis kui ise tahab (kui tahab, siis ainult natuke aega) kurat, küünlad on terved, kontaktivahed korralikud, kuas viga võib olla hoopis süütepoolis?
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
hakka peale sellest, et vaheta silindritel ükshaaval elektriosi ära. nt alguses tõsta süütepoolid ümber, kui viga endine, siis vaheta tagasi ja võta uus element. tee vahetusi ainult ükshaaval, muidu ei saa aru, mis siis ike katki on.