15-06-2018, 21:28 PM
(15-06-2018, 21:06 PM)motamees Kirjutas:(15-06-2018, 20:19 PM)Qunts Kirjutas: ...Vaakum/imu voolik oli minul projekteeritud just kolmandasse silindrisse, et mitte koormata 4 silindrit mis niigi kõige nõrgema õlitusega jne..
Ma ei saa nüüd aru, kuidas koormab vaakumi võtt silindrit. Kui ta üldse mingit mõju avaldab, siis ta teeb segu lahjemaks ja see silinder töötab just nõrgemini. Teine asi on see neljanda silindri nõrgem õlitus. Jah, teoreetiliselt võib sellel mingi tõepõhi olla, aga tegelikus elus on kõigil silindritel (ehk kepsud, nukid, ...) piisav õlitus olemas. Ja kui pole, siis on mootoril midagi viga, aga mitte neljas silinder pole süüdi.
Ma ei taha siin sinuga vaielda aga minu arvutuste kohaselt hakkas õlitus just esimesest silindrist pihta ja kui seal on näiteks soojalt õlisurve umbes 2 siis neljendasse silindrisse jõuab sellest max 1,8
Olen näinud ja lihvinud mootoreid kus just 4 ja 3 silinder on jäenud õli vaeguse kätte.
Mootori õli hakkab enamus mootoritel just voolama eest taha, ehk siis esimese silindri poolt 4 silndri poole ja kui mootor on mingil määral kulunud siis kahjuks neljandas silindris on õlirõhk madalam kui esimesel silindril. Ja kui sinna lisada veel ilma kuulklappita vaakum ots siis see 4 silinder lihtsalt käib tühja.
Mina tegin kunagi ammu arvestused nii, nagu VAZ originaal sisselase töötas, ehk kõike vähem kütust jõudis just neljandasse silindrisse ja selle küünal oli kõige valgem.
Nagu eelpool mainisin, siis minu arvamus ei ole kindlasti 100% tõene ja kindlasti on siin targemaid kes suudavad paremaid ja arvutuslikult täpsemaid analüüse teha !!!
Vähemalt minu VAZ liigub arvutuslikult oma 155 Hj väga libedalt 3 silindri vaakum klappiga