Postitused: 4
Teemad: 2
Liitus: Jul 2018
Maine:
0
Tere tahaks võrrile elektronsüüte peale panna. Kus neid saada või kes valmistaks.
Postitused: 1,858
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
Tere, kas tohib küsida miks selline asi vajalik on? Korras tehasesüüde töötab võrri peal väga hästi. Või on lihtsalt leiutamistuhin peale tulnud?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
Ju siis see võrr on omadega pekkis, aga elektronsüüde on see võlusõna, mis ta uuesti, ilma kapremondita, käima paneks.
.
Postitused: 7,017
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
Miks te hävitate noore mehe vanatehnikamaale sisenemise tahtmise kohe alguses? Küsimus ei olnud, et kas panna, vaid kuidas panna! Saab kogenumaks, teeb sama võrri originaalkorda. Bolt-on süsteemid saab asendada ju.
Praegu tahaks ilmselt lihtsalt sõita, mitte ahju peal pooli kuivatada iga päev
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 4
Teemad: 2
Liitus: Jul 2018
Maine:
0
Tore on kui inimesed vastavad küsimusele. Aga veel parem oleks kui saaks asjakohalise vastuse. Tänan.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kui seda Hiina süüdet on kindel soov kasutada, siis et ta töökindlam oleks kui kontaktsüüde peab süütemähist näpuvahel pigistama ja proovima pooli südamikul keerata.
Nimelt on nende mähised enamasti lakiga immutamata, keritud läbisegi traadist ning omavahel liikuvad traadid hõõruvad lakikihi maha tekitades lühise.
Kindlapeale minek on seega mähis lakiga läbi immutada.
Magnetit peaks aga otsima sellist, mis on raudneetidega kokku needitud sest alumiinneetidega asi hakkab loksuma ja lendab varem või hiljem laiali.
Mina proovisin seda asja muidugi spordis kasutada ning seal ta end ei õigustanud sest süütenurk kõigub stroboga vaadates 10 kraadi kuna kõik magnetsüsteemi osad on väga kõikuvate mõõtudega ja konkreetset impulsi algust sädemeks lihtsalt ei saa olla.
Peale umbes tunnist töötamist ei tahtnud asi enam käivituda sest lühiskeerdude pärast oli sädeme võimsus olematu.
Siis lendas ka magnet laiali (umbes 13 000 pööret) lõhkudes kogu süüte ja rohkem me seda asja enam ei kasutanud.
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
Ma olen võrrile väga edukalt aretanud VW süütekommuka ja anduri, samuti VAZ 2108 omad.
Miinuseks on, et vajab toiteks akut.
Käivitus nii edaspidi kui tagurpidi lükates poolest pöördest.