20-12-2018, 21:56 PM
Ainus viis see mahindra salong -25C juures soojaks saada on see põlema panna... Ühe punase CJ tõin kunagi talvel Leedust, sai natuke sõidetud ja läks edasi soome... Oulu kanti 



Talvel sõitmiseks tuleb otsida asjalikum termostaat, suurem soojendusradikas (sest orginaal on vaid klaasilt udu peletamiseks) ja korralik katus ja uksed otsida,
Otsisin pilti ka aga selleks tuleb mõni vana kõvakas käima saada, igatahes laiad mangelsi veljed, erkpunane värv poolestsaadik presendist uksed tulevad meelde küll...
Panen siis lihtsalt ühe pildi illustratsiooniks kuidas see masin soojaks saab.




Talvel sõitmiseks tuleb otsida asjalikum termostaat, suurem soojendusradikas (sest orginaal on vaid klaasilt udu peletamiseks) ja korralik katus ja uksed otsida,
Otsisin pilti ka aga selleks tuleb mõni vana kõvakas käima saada, igatahes laiad mangelsi veljed, erkpunane värv poolestsaadik presendist uksed tulevad meelde küll...
Panen siis lihtsalt ühe pildi illustratsiooniks kuidas see masin soojaks saab.
![[Pilt: mahindra-thar-gutted-fire-reasons-unknow...8x1024.jpg]](https://bharathautos.com/wp-content/uploads/2014/04/mahindra-thar-gutted-fire-reasons-unknown-001-768x1024.jpg)
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB