KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Kerise küsimus, arvestage sellega ka, et kui 3f tennist 2tk läbi põleb, poleks vaja hakata uurima, kas sauna vundamenti saab taaskasutada.
Hiljuti tegelesin, kui mu ostetud garaažiboksist järgmisse on veetud mingi triikrauajuhtmega. Kõigi garaažide peale peakilbi kaitse 63A, peaks sealt ka läbi mahtuma, kui eelnevas 14 boksis kurat teab mis kvaliteedis jätku projekti soosivad...
Mul kilbis nullijuhtme isolatsioon mustaks kõrbenud, aga naaber seletab, et pole häda miskit, tal 3f kompressor käib hästi kõik viimased 40 aastat. Samas 2200W 1f kuumapuhur juba triikrauajuhtme nullisoone jaoks piiri peal. Edasi veel 4 boksi, kui seal keegi juhtub sama faasi peale koormuse laduma, oleks ma mitmest ilusast projektitoorikust ilma.
Kaablikaupmehelt seepeale vaatasin, et 5-soonelised kaablid on saada peenema nullisoone ja faasidega sama jämeda nullisoonega. Viimase valikul peaks saun jm alles jääma erinevate stsenaariumite korral. Aitab ka kaitselüliti arvestusega nullisoone ristlõikele. Ma panin 16A järgmiste naabrite ette vahele, kuigi faasi sooned kangemat kannataks. Tal edasi jätk tehtud portselankorkide M5 poldi all, Cu ja Al kenasti koos. Räägib et see peab 63A siiski välja kannatama, kuna too aeg polnud muud juhet muretseda...
Vasta

(18-03-2025, 15:55 PM)Jesper Kirjutas:  Enne ostmist vaata ka, mis valitud mõõdus uus rehv maksab - tavaliselt näevad need 20-25a pagassis seisnud rehvid üsna kurjad välja, kui juba asi nii suurelt ette võtta, siis pole mõtet poolikult teha, muidu järgmine kord istud oma kolm tundi koos kahe katkise rehviga. Ma kiirelt vaatasin, et 17" maksab 50€ ja 18" on 100€, seega päris suur argument, samas ei viitsi põhjalikku uuringut teha.
Jutt õige.Sügisel panin muldvana kitsekeele haagisele alla,et suts eterniiti utiliseerida ja kärul mass alla 100 kg ja käis pauk ühel hetkel poolel maal ja rehvist ribad...Kuna varuratast polnud siis sai veljel sõidetud 20 km ja velg muutus teerulliks...
Vasta

(19-03-2025, 09:42 AM)Walter Kirjutas:  
(18-03-2025, 22:25 PM)Raivo Kirjutas:  Golf 5.
Gabariittuledega koos põlevad numbrituled.
Kui lülitada lähituled, siis numbrituled kustuvad ja armatuuris veateade (numbrituled). Lõksutamisel viga ei kao.
Uuesti põlevad, kui teha "külm start".
Kuidas fixida või üle kavaldada?
Numbritulede pirnid on orig. või hiina led-id?

Proovitud nii ja ka teisiti.
Vasta

(19-03-2025, 10:33 AM)margus61 Kirjutas:  Kerise küsimus, arvestage sellega ka, et kui 3f tennist 2tk läbi põleb, poleks vaja hakata uurima, kas sauna vundamenti saab taaskasutada.
Hiljuti tegelesin, kui mu ostetud garaažiboksist järgmisse on veetud mingi triikrauajuhtmega. Kõigi garaažide peale peakilbi kaitse 63A, peaks sealt ka läbi mahtuma, kui eelnevas 14 boksis kurat teab mis kvaliteedis jätku projekti soosivad...
Mul kilbis nullijuhtme isolatsioon mustaks kõrbenud, aga naaber seletab, et pole häda miskit, tal 3f kompressor käib hästi kõik viimased 40 aastat. Samas 2200W 1f kuumapuhur juba triikrauajuhtme nullisoone jaoks piiri peal. Edasi veel 4 boksi, kui seal keegi juhtub sama faasi peale koormuse laduma, oleks ma mitmest ilusast projektitoorikust ilma.
Kaablikaupmehelt seepeale vaatasin, et 5-soonelised kaablid on saada peenema nullisoone ja faasidega sama jämeda nullisoonega. Viimase valikul peaks saun jm alles jääma erinevate stsenaariumite korral. Aitab ka kaitselüliti arvestusega nullisoone ristlõikele. Ma panin 16A järgmiste naabrite ette vahele, kuigi faasi sooned kangemat kannataks. Tal edasi jätk tehtud portselankorkide M5 poldi all, Cu ja Al kenasti koos. Räägib et see peab 63A siiski välja kannatama, kuna too aeg polnud muud juhet muretseda...

3f (kompressori)mootor töötab faaside vahelt, tal pole seda nulli vaja, kui seal mingit 1f automaatikat juures pole.

Mis puutub sellesse juhtmesse, mis on 63A kaitse taga, siis see peaks olema midagi muud, kui "laualambijuhe", sest juhe peab kannatama sama või rohkem, mis selle ees olev ülekoormuskaitse. Muidu võtab kaitsme rolli üle juhe. Alu ja Cu ei tohtinud lihtsalt niisama koos olla ka vene ajal. 

Ega seal muud paremat lahendust ei ole, kui juhtmestiku uuendus teha, mis peab siis käima ühistu tasemel.
Vasta

(19-03-2025, 22:13 PM)Raivo Kirjutas:  
(19-03-2025, 09:42 AM)Walter Kirjutas:  
(18-03-2025, 22:25 PM)Raivo Kirjutas:  Golf 5.
Gabariittuledega koos põlevad numbrituled.
Kui lülitada lähituled, siis numbrituled kustuvad ja armatuuris veateade (numbrituled). Lõksutamisel viga ei kao.
Uuesti põlevad, kui teha "külm start".
Kuidas fixida või üle kavaldada?
Numbritulede pirnid on orig. või hiina led-id?

Proovitud nii ja ka teisiti.

Kas see golf on juba nii uus, et aju on võtnud üle sulavkaitsme ülesanded? Kui jah, siis ma julgen pakkuda, et selles ahelas on piiripealne ülekoormus, mille peale aju võtab lihtsalt toite maha. Kui masinal on kärukonks, siis mina panustaks esimesena konksu juhtmestiku ja pistikupesa peale.
Vasta

Mis abinõud on mugavaks sisselasete (st turbomasinate sisselaske rõhu-osa) survestamiseks kohased? Sh ka rõhu piiramiseks.

Maamehe loogikaga kujutan ette mingit koonust (mille kinnitamine on küsimärk). Ning oma värvimis-lisapaagi reduktoriga saan vast survet piirata.

Aga äkki on kaubandusvõrgus lausa asi, millega tegevust mugavamalt ja rõhu vaates ohutumalt teha? Selline 4in1 kompaktne lahendus ehk koonus, millel suruõhu kiirliitmik + manomeeter + klapp /piiraja küljes?

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/0/...emi+tester
Vasta

Aliexpressist

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

Ei tea kas õige teema küsida, aga ka keegi teab kus asuvad golf 4 (1998) kere korrosioonitõrje avaused.
Vasta

(23-03-2025, 23:38 PM)Wiki432 Kirjutas:  Aliexpressist

Aitäh - jõudsin ise kah selle "smoke leak detector"-ni. Igati mõistlik asi.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Päevakorras ühe freespingi juhtimisseadme remont (mitte minu poolt, vaid asjatundja poolt). Tuli jutuks, et üks transistor on ka läbi plokil. Tehnilises kirjelduses oli gosti nr: TY16-432045-84. PILT TRANSISTORIST 
Soovin aidata tal seda leida. Ainult gotst nr sisse löömisel oli tulemus et 16-250A ja bipolaarne.
Kas kellelgi pakkuda või oskab suunata kust võiks küsida. Ootan ka muud tarka juttu selle transistori kohta, et vajadusel lääne analoog võtta.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne