Postitused: 10,734
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
See on hea küsimus, mida ma pean raamatust üle vaatama. Mul on meeles, et ketta ja hammasratta avad on omakorda nihkes ja vähim võimalik on 1,5 kraadi.
Postitused: 392
Teemad: 5
Liitus: Feb 2019
Maine:
4
Panin kollasesse, külm käivitus oli veits parem aga soojalt käivitades tahab ikka mõningaid pöördeid ennem kui käima läheb.
Mootor sai kapitaali, uued pihustiotsad ja ühe uue pihusti. Ju siis tuleb pihustid ja pump stendi saata ,et saaks poole pöörde masinaks nagu eesmärk on.
Postitused: 10,734
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Oot, pihustid on ju stenditud, mida neist enam.
Tõsta ühe võrra varasemaks, kas asi paraneb või hakkab plaksuma? Ma ei ole kindel, kas pump käib mootoriga samapidi ringi, aga nii nagu mäletaks.
Postitused: 5,355
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
Kui keerad paremale küttepumpa, siis läheb varasemaks.
Postitused: 392
Teemad: 5
Liitus: Feb 2019
Maine:
4
Pihustid ei ole stenditud, lihtsalt vahetasin otsad ära, kuna vanad olid päris jubedad ja peale otste vahetust enam üks pihusti ei töödanud (märkasin ka ,et pihustil puudus üks lokaator nõel) ning sai see pihusti välja vahetatud.
Kas õiget pritsenurka võib ka määrata näiteks selle järgi kui ergas isend on? Eelnevalt sai pandud ka pruuni auku ja siis korra käivitades tundus ,et natuke rohkem tossab (peale käivitumist, soojaks ei lasknud käia) aga selle eest oli gaasi vajutades väga ergas aga jällegi käivitus märgatavalt ei paranenud.
Igatahes algselt võtsin esimeselt stutserilt toru küljest ja keerasin rihmarattast ja kütust hakkas tulema peale surnut seisu (kuskil 1 hooratta hamba võrra) ehk siis oli hiline?
Kusjuures ma ei tea kui loogiline see on aga vähemalt hetkel tundus küll ,et peale pritsenurga muutmist vedas starter kuidagi hoogsamalt.
Postitused: 5,355
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
Pihustiotste vahetus ilma stendimata.... jamps. Hakka ikka õigest otsast asjadega pihta.