Küsimus: Jumz siduri eemaldamine
#1

Tervitus!

Oskab keegi ehk nõu anda, millised poldid nüüd tuleks eemaldada, et saada kätte Jumsi siduripakk mootori küljest? Vaja siis vahetada mootor välja masinal ja seda juba tehes, oli plaan lasta sidurikatted uued panna.

Sai proovitud lahti keerata välimine ring polte, aga no ei eraldu sealt see sidur. Kas nood 3 stoperdatud mutrit  hoiavad siis ka kinni teda või on tõesti nii kõvasti kinni paakunud, et ei tulnud esimese korraga?



**********************************************************************


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#2

Välimise ringi poldid välja ja siis need 3 stoperdatud mutrit ka lahti, siis saad kätte. Just mõned nädalad tagasi tegin ise samuti mootorivahetust. Kus uued katted panna lased kettale?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#3

(19-04-2023, 12:56 PM)saarrand Kirjutas:  Välimise ringi poldid välja ja siis need 3 stoperdatud mutrit ka lahti, siis saad kätte. Just mõned nädalad tagasi tegin ise samuti mootorivahetust. Kus uued katted panna lased kettale?

Selge, tänud! Pole veel kohta välja uurinud aga tuttav mainis, et pidurimeistris Tallinnas olla võimaliks selline asi. 


Pole varem tulnud Jumsi mootorit vahetada, seega saab huvitav projekt olema. Kuidas seda motot kõige lihtsam on välja saada, kas tuleb kogu esisild eest ära lamutada või siin osad räägivad, et kui rihmarattaid seal lõhkuda või raami relakaga tuunida siis kannatab ka niisama nii palju etepoole liigutada, et tuleb nuudi otsast välja käigukastis?
Vasta
#4

(19-04-2023, 13:15 PM)nõkapõka Kirjutas:  
(19-04-2023, 12:56 PM)saarrand Kirjutas:  Välimise ringi poldid välja ja siis need 3 stoperdatud mutrit ka lahti, siis saad kätte. Just mõned nädalad tagasi tegin ise samuti mootorivahetust. Kus uued katted panna lased kettale?

Selge, tänud! Pole veel kohta välja uurinud aga tuttav mainis, et pidurimeistris Tallinnas olla võimaliks selline asi. 


Pole varem tulnud Jumsi mootorit vahetada, seega saab huvitav projekt olema. Kuidas seda motot kõige lihtsam on välja saada, kas tuleb kogu esisild eest ära lamutada või siin osad räägivad, et kui rihmarattaid seal lõhkuda või raami relakaga tuunida siis kannatab ka niisama nii palju etepoole liigutada, et tuleb nuudi otsast välja käigukastis?
Mina võtsin esisilla eest ära. On palju lihtsam. See pole nii keeruline töö, kui tundub. Vaata minu traktori teemasid, nii soolopill kui kopaga, mõlemal olen samamoodi teinud. Seal on pilte ka, et lihtsam oleks aru saada, kuidas.
   

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#5

Vanaproua Salme Jumzil olid ka kasutusel Pidurimeistri katted, tõsi küll kasutati kahte siduriketast ja omajagu tugevamaid sidurivedrusi aga ketta katted pärinesid Pidurimeistrist.

Vasta
#6

Tere,

Tänud eelnevate kommentaaride eest, peale nende 3 stoperdatud mutri eemaldamist tuli sidur välja ilma igasuguse probleemita.


Mis puutuba aga kettasse, siis kuigi siduriketta fiktsioonkate oli uueväärne ja eeldatavasti siduriketas mitte just kaua aega tagasi vahetatud, siis üllatuseks oli keskmine needitud võlliosa suht suure loksuga seal ja neediaugud välja veninud.

Et siis jälle küsimus targematele, Kas seda needitud osa sel kannatab kinni keevitada vms või kuskohast võiks saada siis juba terve uue siduriketta mida usaldaks sisse panna? On kusagil kontakte kellelgi kellele oleks "vanu varusid" Smile 
 Eeldan, et põllumaja kaubamajast ms saadaolevad tooted ei kannata kriitikat?
Vasta
#7

Mina panin kopale kaubandusest saadaoleva ja ei või kurta...

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#8

Elementaarne on uuel kettal needid üle neetida probleemide ennetamiseks.
Keevitamine on selline kahe otsaga asi-kui ketta panniks tõmbab ei pruugi sidur lahutada.
Eriti peaks vene halle katteid kartma sest need on pehmed ja vähemalt linttraktoril on rõõmu vaid paariks korraks.
Rebib neetide vahelt ära ja jupid ei pääse hoorattast välja mispeale ei lahuta enam sugugi...
Arvan, et kui kattest küünega tükki välja ei tõmba võiks proovida...
"Hästi" needitud kettast leian ka slaidi...
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne