10 tundi tagasi
Sooviks siia tuua ka ühe oma mitmest projektist ja seda just sellepärast, et neid masinaid hakatakse aina enam kuuridest välja kangutama ja renoveerima. Kohati ka vanasõiduki väärilisteks, mis teeb südame soojaks ka.
Mõneti olen pidanud selle taastamise juures päris palju kahtlema mõne jupi sobivuses ning tegema igasugust uurimustööd, et leidmaks hingerahu, kas jupp võis olla selle masina küljes juba tehases või mitte.
Kohati on teada, et jah oli aga kas just selle seeria nr masinal või mõned kuud hilisemal... varasemal... no vot... võta sa kinni. Selle pärast ma kunagi ka ühe postituse tegin saamaks aru kovrovi tehase numeratsioonidest: https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=66892
Nüüd siis Kovrovets K175-st.
Mul on neid tegelikult kaks. Ühe (rohelise) sain osta.ee keskkonnast soetades - tundus mõistlik ost selle hinnaga ja teise (beezhi) sain jupp jupi haaval Vostoki korrsika kokkupanijalt. Temal jäi see projekt kunagi seisma, kahjuks oli mootori ja muud jupid juba müünud ning mul õnnestus ülejäänud asjad temalt soetada.
Lisaks on ka õnnestunud saada K175 kroomitud asju ja nendega olen siis täiendanud beezhi ratast.
Põhiline arutelu/kroonika jne on jällegi mugavuse mõttes motokuuri foorumis: https://foorum.motokuur.ee/viewtopic.php?t=25511
Beez ratas on põhimõtteliselt selline oma olemuselt (pildil kujutatu on juba natuke rohkem täienenud aga video on ajakohane)
Beezhi eesmärk on renoveerida see võimalikult originaalseks
Roheline jääb n.ö. ülejäänud juppide koosluseks.
Beezil on siis väga hästi säilinud originaalvärv ning mõnes kohas on ka mulle üllatuseks n.ö. valge värviga tehtud mingisugused templid/kontroll märge vms... nt tulehoidjate sisemistel külgedel:
https://foorum.motokuur.ee/download/file...&mode=view
Kui keegi suudaks nende täpse kuju ja visuaali anda oleks super... praegu ei ole minul olevad märgid enam väga hästi taastatavad aga vähemalt tean, et nad seal peaksid olema
Mõneti olen pidanud selle taastamise juures päris palju kahtlema mõne jupi sobivuses ning tegema igasugust uurimustööd, et leidmaks hingerahu, kas jupp võis olla selle masina küljes juba tehases või mitte.
Kohati on teada, et jah oli aga kas just selle seeria nr masinal või mõned kuud hilisemal... varasemal... no vot... võta sa kinni. Selle pärast ma kunagi ka ühe postituse tegin saamaks aru kovrovi tehase numeratsioonidest: https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=66892
Nüüd siis Kovrovets K175-st.
Mul on neid tegelikult kaks. Ühe (rohelise) sain osta.ee keskkonnast soetades - tundus mõistlik ost selle hinnaga ja teise (beezhi) sain jupp jupi haaval Vostoki korrsika kokkupanijalt. Temal jäi see projekt kunagi seisma, kahjuks oli mootori ja muud jupid juba müünud ning mul õnnestus ülejäänud asjad temalt soetada.
Lisaks on ka õnnestunud saada K175 kroomitud asju ja nendega olen siis täiendanud beezhi ratast.
Põhiline arutelu/kroonika jne on jällegi mugavuse mõttes motokuuri foorumis: https://foorum.motokuur.ee/viewtopic.php?t=25511
Beez ratas on põhimõtteliselt selline oma olemuselt (pildil kujutatu on juba natuke rohkem täienenud aga video on ajakohane)
Beezhi eesmärk on renoveerida see võimalikult originaalseks
Roheline jääb n.ö. ülejäänud juppide koosluseks.
Beezil on siis väga hästi säilinud originaalvärv ning mõnes kohas on ka mulle üllatuseks n.ö. valge värviga tehtud mingisugused templid/kontroll märge vms... nt tulehoidjate sisemistel külgedel:
https://foorum.motokuur.ee/download/file...&mode=view
Kui keegi suudaks nende täpse kuju ja visuaali anda oleks super... praegu ei ole minul olevad märgid enam väga hästi taastatavad aga vähemalt tean, et nad seal peaksid olema
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima": https://www.facebook.com/groups/471167806998913