Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
Mossed mul ka ühed lemmikud aga ma tahaks teada saada mida kujutab(tähendab) tungrauakronstein.
Postitused: 636
Teemad: 53
Liitus: Dec 2003
Maine:
1
Tungrauakronsteini all on arvatavasti silmas peetud nelinurkset auku iga rattakoopa piirkonnas, kuhu kinnitub tõstmise ajal tungraud.
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Martti Kirjutas:Mossed mul ka ühed lemmikud aga ma tahaks teada saada mida kujutab(tähendab) tungrauakronstein.
Jätkuvalt soovitaks \"noored\" üritage ise uurida kirjandust või kui ei viitsi siis hoidke kõrvad lahti...
tungraud = tõsteseade , kronstein = kinnitus,seadme alus,...seega need kaks sõna kokku = koht kuhu paigaldada tungraud auto tõstmiseks!!!
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Postitused: 651
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
ei teadnud selle asja nime niisiis panin suhteliselt suvalt... see jah on see koht millest ühte mosset tõstma peaks, see on selline poolraami ja küljekarbi vahel asetsev terasest moodustis millel on neljakandiline auk sees kuhu pistad tungraua \"noka\" aga nägu kombeks mossedele oli ta mul läbi mädanenud ja autot tõstes murdus ära millekäigus sai lömastatud ja küljekarp mis võtis ilusti kenasti vee sisse ja hakkkas roostetama (see kõik toimus üleeelmiste omenike käsutuses olles) nüüd ma pean selle karbi ja kronsteini ära vahetama...
aga nüüd natuke konkreetsemate temade juurde... põhja korrastamine... süütule põhjale (põhi on väljastpoolt nägu tehasest tulles pole ei keevitatud ega värvitud) on ilmunud roostetäpid ja paar auku... augu remondi valem on lihtne relakaga auk välja ja uus plekk asemele. Aga mida teha ülejäänud põhjaga, just välimise küljega? sisemise poolepeal on plaanis vanad müramatid ja eelmise omeniku poolt märitud mastiksi eemaldamise järel vana saast ja rooste maha võtta relaka otsa käiva traatharjaga, haljas pind ülekäia roostemuunduriga (läti oma buvanol vist nimi punases pudelis, laadaklubi kiitis) pealkanda kruntvärv (korrostop vms) ja kruntvärvi pinnale panna bituumen ja pituumen matid(tõrvapapp). Minule tundub see hea olevat, aga mida teha väljast siinse foorumi lugemisel olen saanud pisut targemaks kuid asja nägu päriselt ette ei kujuta, tean vaid et haljaks ja krunt peale, kuid mis pärast seda tuleb kas võin kohe sellesama bituumeniga üle tõmmata või pean veel ennem kattevärviga ülevärvima, pärast bituumenit tuleb korrosioonitõrje õli/möga (adinol siinse foorumi soovitusel) kas pärast seda on veel võimalik värvida ja kunas ja kuhu tuleb pritsida kivikaitse.
irmus segane jutt aga ma loodan et keegi mõistab ja vastab
päikest...(et saaks õues rauakallal nokitseda) soovides jaanus
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Mida teha? See \"buvanool\" soovitan ära unustada!!! kasutage normaalseid ja korralikke materjale näiteks CRC firmal olemas Rooste muundur mis tõesti toimib pudelikese hind ca.80 eek kuid asi on ka hinda väärt ,siis krunt (kasvõi läti \"pf\" krunt või happekrunt + krunt(sobib ka \"korrostop\") ja siis soovitaks \"PYRMO\" todet \" ML\" + \"CAR\" mõlemaid on võimalik peale kanda \"kivikaitse püstoliga\" või m\"korrosiooni püstoliga\"
Peale \"ml\" pealekandmist vajalik ooteaeg ca 6 tundi et \"CAR\"i peale kanda.... aga kui tahad väääga hästi siis võid peale krunti ka värvida.
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
Minu mossel ka tungrauakronstein juba pehme ja kui tõstma hakkasime vajus kohe kõveraks. Külekarp ka kõver nüüd. Ma ei kasuta originaal tungrauda vaid seda mis töötab õliga. Ja nüüd tõstangi oma mosset küljekarbist vahele panen lattraua või prussi tüki. Nende osade vahetust enne talve ette ei näe ka. Talvel siis kap. remont.
Postitused: 651
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
niisiis jälle hunnik küsimusi tekkinud vaikse nokkimise käigus. Esiteks huvitaks mind see, kuidas kontrollida mosse keresirgust, uutel lääne eutodel on keresse paigutatud \"majakad\"(näiteks esimestel ja tagumistel amordipüstakutel) millevahekaugust mõõtes saab selgusele auto kere sirguses kõveruses, kuid mida möötes käib see töö moskvichil. teiseks siis see et kuidas reguleeritakse uksi, et nad kerest liikselt välja ei turritaks ja et uste küljel olevad jutid triibud kõik kenasti ühel joonel oleks, nagu olen arusaanud on selleks vaja löökkruvikeerajat, kust sellist saab ja palju ta maksta võib...
Postitused: 195
Teemad: 5
Liitus: Apr 2002
Maine:
0
Uksi saab reguleerida hingedest, kuid pead tähelepanema, et lukustus paigas ära ei lähe (ukse küljes olev ratas, noh see hammastega, läheks ikka piisavalt kere küljes olevasse pessa).
Muide kui sul mingeid jubinad vaja läheb, siis anna teada kuna sai ka kunagi 2140 omatud.
MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai
Postitused: 651
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
niisiis \"ML\" on nöndanimetatud kivikaitse? ja see \"Car\" on siis korrosiooni kaitse õli või mastiks vms... ?
kui nii siis olen asjast õigesti arusaanud...
küsimus siis mosse kohta kas moskvichile on saada kusagilt lääne varuosi.... selle all ma mõtlen kulumaterjale näitkes rooliotrsad ja öötsa puksid jms näiteks klapisääretihendid???
Postitused: 651
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
tundub põnev olevat, kuid jällegi tüüpilise Põhjaläti asukana tekitab minus tugevat frustratsiooni ja arusaamatust soomekeel... häbi minule harimatusele...
Postitused: 2,221
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Copy-paste siia, mis tõlkimist vajab.