Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
ma vaatan et siin keegi eriti ei räägi kuidas siis need rauast kolvid ja propellerid ka asja paremaks on muutnud, seega vedasin lapsepõlve võrri välja ja tegin paar muudatust. tõstsin surveastet ja muutsin natukene välja ja sisselaske aegasid. pole veel mootorit peale pannud kui käima panen siis räägin kas ka midagi kasu oli.
kui keegi teab mis võrri orig kontaktivahe ja eelsüütenurk on siis e-mailige palun mulle.
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Pane mopi karbuss peale ja läheb suht kiiremini edasi
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Üks asjalik küsimus.
Nimelt võrrimootoril on maksimumpöörded 4000-4500RPMi neid tõstes saaksime kindlasti suurema võimsuse.
Mis piirab orignaalvõrril pöördeid?
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Väheseid pöördeid punnvõrril piirab põhiliselt ühes ajaühikus põletatava bensiini vähene kogus...
Veteran.
Postitused: 165
Teemad: 46
Liitus: Apr 2008
Maine:
2
Oleme kunagi lapsepõlves sõbraga kasutanud oma võrridel Husquarna 254 karburaatoreid,tehtud sai väike vahetükk,mingit muud suurt nõidust polnud vaja teha.Päris tore oli Deltale ära teha.Kiiruses tuli igatahes tuntav võit.
projekt "Gaz-MM" või "Gaz-410", selles peitub küsimus