#1

sai kunagi lubatud pilte sellest 64-st , viskasin midagi üles ..
kindlasti tuleb sinna lisa kui mahti saan.
http://pilt.ee/mahhinaator

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#2

Ainuke seda marki auto võiks olla tõesemalt tehtud.See on minu arvamus .

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#3

Mina sain aru et sellist autot pole ]ldse s\'ilinud enam?
Vasta
#4

Ega seegi vist säilinud polnd vaid replika.

loll on loll olla.
Vasta
#5

Replika jah, mis võix olla vähe tõesemalt tehtud, nii et tähenärijad andke tuld vaatame palju me vigu leiame Wink

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#6

Hmmm... Kas käigukangi nupp ei peaks originaalis mitte kerakujuline olema? Armatuurlaua valgustus tundub ka kahtlane, samuti karpa, mis vähemalt GAZ-MM\'l, mida ma viimati uurisin, oli hoopis kusagil allpool ja teistsugune?

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#7

Karpa õigel kohal kuid vale mark, nupp ongi ummargune, valgustus õige kuid kalvaniseeritud. See 64 on tehtud gaz67st.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#8

Huvitav, kas nendest valminud 684-st eksemplarist pole tõesti ühtainustki säilinud? 64-st siin ka mõned pildid ja natuke andmeid: http://www.vif2.ru/users/sovavto/gaz/64-e.htm

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#9

krt ei tahaks ise kah uskuda, et ei ole aga nii teadjad mehed räägivad ja kusjuures niipalju kui ise kah uurinud väidetakse tõesti et ei säilinud ja eks ta olegi nii, et mida käega ei katsu seda ei ole..

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#10

Saaks kuskilt vähemalt teada, kas kõik need GAZ 64 siis rindele saadeti. Kui jah, siis on neist tänaseks tõesti ilmselt ainult roostes ja auke täis jupid järel kusagil sambla all. Aga minu arvamus, miks mudel 64 nii vähe tehti, on see, et 64 oli sõja tingimustes mõttetult keeruline toota. Milleks need ilusad kumerad esitiivad, kus luugidki küljes ja panipaigad mingi kraami jaoks sees, kui kandilisi võis stantsi all tavalisest lehtmetallist larts ja larts väga lihtsalt ja suures koguses valmis vorpida. Sama teooria kehtib minu arvates ka GAZ-AA kohta, mida sõja ajal hakati GAZ-MM variandis tegema. Kvaliteedile eelistati kvantiteeti. Milleks ilusad kumerad poritiivad, kui auto niikuinii hiljemalt nädala pärast ribadeks lastakse. N.ö. \"päris\" sõja variantidel puudusid ka kabiini uksed (või olid need siis lihtsalt puust, ilma klaasita, variante on mitmeid), parempoolne esilatern, taga olid ühekordsed rattad topeltrataste asemel, liigenditel puudusid määrdeniplid... Ühesõnaga, selliste autode elueaks arvestati parimal juhul paar-kolm kuud. Muuseas, mul on omal ka keldris paar maalt metsast ära veetud Vene sõjamasina roostes (paaris kohas on siiski originaalvärv nähtav), kõverat mürsukilluaukudega plekki. Mille omad, ei tea... Ise arvan, et äkki GAZ-67 küljest, sugulane pakkus, et hoopis midagi väliköögiga seotut. Igatahes 1944 aasta 12. augusti pärastlõunal nad Rõuge-Sänna tee äärde vedelema jäid...

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#11

Ähh ... vaadake kui lai on 64 ... ega offrõudija sellisega metsa ei läheks ... see raip läeb ju kummuli.

Dad.
Vasta
#12

Aga uuemad Vene \"Villised\" ronivad üllatavalt hästi ega lähe niisama naljalt kummuli midagi. 64 ja 67 olid suht väikesed ja kerged, kui läkski auto ümber, keerasid sõitjad selle kõmdi ratastele tagasi ja sõitsid edasi. Vaata parem sõjaaegseid Ameerika Willyseid, need tunduvad veelgi kipakamad olevat. Aga 64 ja 67 olid siiski rohkem mõeldud sõjamasinateks, mitte niisama tarbeautodeks. Samuti pole ma kuulnud, et kui sõduritel lahingute vaheajal igav hakkas, et siis maasturimehed läksid niisama mööda võsa offroadima, GAZ-aiai\'d tegid burnouti ja dragrace\'i ja tankistid korraldasid romuralli Smile) Tol ajal oli auto ikkagi tööriist ja keegi ei tulnud selle pealegi, et võiks niisama lõbu pärast sõita ja kallist bensiini raisata. Sellise nalja eest oleks karistuspataljoni saadetud...

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#13

Ei tasu arvata mitte nagu need vanad willysed ja 64,67-ed ei suudaks tõsits maasturi sõitu teha. Olen ise näinud willysega tehtud sõjaväe katsetuste filmi ja seal oli sõit täis meeskonna ja varustusega ning isegi koos haagisega ja uskuge või mitte aga seal pandi sellist ralli et autol ja haagisel olid kõik rattad korraga maast lahti pidevalt ühel test rajal ja ega ülejäänudki test palju halvem polnud. Ma võin päris suure veendumusega õelda, et sellist sõitu enamus tänapäeva maasturitest vastu ei peaks, neil lihtsalt pudeneksid tükid küljest ära. Ja selliseid teste on tehtud paljudele teise maailma sõja aegsetele maasturitele ning ka tsiklitele. Need testid mida ma näinud olen ei ole sugugi lihtsamad olnud willyse testist. Kõige hämmastavamad võimed on minuarust bmw r75 ja zündapp ks750 sõjaväe tsiklitel.
Vasta
#14

Mossemees Kirjutas:... pole ma kuulnud, et kui sõduritel lahingute vaheajal igav hakkas, et siis maasturimehed läksid niisama mööda võsa offroadima, GAZ-aiai\'d tegid burnouti ja dragrace\'i ja tankistid korraldasid romuralli Smile) Tol ajal oli auto ikkagi tööriist ja keegi ei tulnud selle pealegi, et võiks niisama lõbu pärast sõita ja kallist bensiini raisata. Sellise nalja eest oleks karistuspataljoni saadetud...

Väga leebelt arvad Teise Ilmasõja aegsest N. Liidu armee korrast ja reeglitest. Säärane tegu (kui see oleks ülemustele teatud kontekstis ette kantud) oleks hoobilt kahjurluseks tituleeritud ja sõjatingimustes oleks jalamaid lähemal kraavipervel maha lastud. Nt NKVDlastest tõkkesalkade poolt, kes liikusid iga rindeüksuse sabas.

Samas olen ma kindel, et kohalike ülemuste nõusolekul ja initsiatiivil tehti õppesõitude ja treeningsõitude käigus nii mõndagi Sinu mainitu sarnast - keegi meist pole sündinud autojuhiks ja eriti halöbades tingimustes sõitma. Oleneb ju vaatajast ja vaatenurgast, mida selles näha.

Sorry, et veidi offtopic.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#15

Kas kellelgi on infi inimeste kohta kes on oma silmaga näind 64 või kel on sest asjast fotosi.Aeg teeb oma tööd armutult ja varsti on väga hilja neid inimesi otsida.Antud auto ehitajad andsid oma parima kuid neil endilgi on veel palju küsimusi.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#16

Olaf Kirjutas:Ei tasu arvata mitte nagu need vanad willysed ja 64,67-ed ei suudaks tõsits maasturi sõitu teha. Olen ise näinud willysega tehtud

Ah et 64 on paras võrdlus willisega??? Hui s paltsom pameeris

Olaf Kirjutas:Kõige hämmastavamad võimed on minuarust bmw r75 ja zündapp ks750 sõjaväe tsiklitel.

Ei tasu unustada, et R75/KS750 tagasillas on 19 hammasratast (kui mälu ei peta) ... tagasild suurem kui käigukast ... kuigi ka seal on 8 käiku ... ja sealjuures on R75 oluliselt vastupidavam ku KS.

Dad.
Vasta
#17

dad Kirjutas:
Olaf Kirjutas:Ei tasu arvata mitte nagu need vanad willysed ja 64,67-ed ei suudaks tõsits maasturi sõitu teha. Olen ise näinud willysega tehtud

Ah et 64 on paras võrdlus willisega??? Hui s paltsom pameeris

Olaf Kirjutas:Kõige hämmastavamad võimed on minuarust bmw r75 ja zündapp ks750 sõjaväe tsiklitel.

Ei tasu unustada, et R75/KS750 tagasillas on 19 hammasratast (kui mälu ei peta) ... tagasild suurem kui käigukast ... kuigi ka seal on 8 käiku ... ja sealjuures on R75 oluliselt vastupidavam ku KS.

Dad.
Jutt GAZ-64st.Tean jah inimest kes oli sunnitud selle auto peal sõitma 3 aastat,aastad oma paremast east.Tegelikult pool selest ajast sõitis küll GAZ-67-ga,aga autod ju idees üsnagi sarnased. Nii,et kui keegi tahab siis võin ju privas korraldada kokkusaamise.
Ja veel.
Vabandan juba ette,et olen kohati väga skeptiline ja mõnigi asi siin foorumis ajab suisa naerma.
Lugupeetud kaashuviline rääkis samas kohas sellest,et vaadake sõbrad kui lai see 64 on sellega ei saa ju off-roadida,see läheb ümber.
Siinkohal tahaks küll teada,et kas on kohti ja olukordi kus loodusseadused ei kehti?!
Ja veel veidi hiljem ütles keegi ühe teise lause.
Tegelikult oleks täpsem öelda-\"Hui s paltsem ne ravnjaajes...\"
Mõnusat jätku soovides,Flanagan
Vasta
#18

Kas sellel inimesel on ineti kasutamis võimalus või on talle võimalik näidata neid pilte mis on foorumis.Äkki ta oskab kommenteerida ja mäletab selle auto ehitust. (kas esitule võrud kruviga või klambriga ,milline olirool,tagatuli,kus ja kas oli kandelambi koht jne.)

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne