To: Klaabu
Rahu, kõik on hästi. Midagi otseselt selle autoga juhtunud polegi. Lihtsalt tal oli piisavalt palju iluvigu, mis tahtsid ravimist. Iluvigu parandades oleks tulnud üle värvida terve vasak külg. Teiseks oli tagaluuk läbi roostetanud, mis tuli välja vahetada. Kolmandaks oli auto varustatud erinevate kleepekatega, millest mõned tulid maha vaid koos värviga (kapotil). Iluvigadest mõned pildid
Neljandaks ei läikinud see värv kuigi hästi ja poleerimine ei teinud asja oluliselt paremaks. Kõike kokku võttes otsustasin kere üleni värvida. Kusjuures hämmastas see, et muidu päris siledana tundunud auto vajas tegelikult päris kõvasti pahteldamist. Veel mõned pildikesed.
To: Piibur
Tänud info eest. Seda autode komplekteerimise lugu on hea teada. Mis Min.Nõukogu autodesse puutub, siis ma loodan väga, et minu autol selle asutusega midagi pistmist pole. Tean kahte inimest, kes on kunagi seal töötanud ja kuulnud ühtlasi, kui hästi hooldatud, aga samas halvasti koheldud sealsed autod olid. Põhjalikke hooldusi tehti väga tihti, aga autosid ruunati ja lõhuti ka innuga kohe. Avariisid juhtus ikka tihti, enamasti vaba aega veetvate autojuhtide käes, naised taga kiljumas.
Niipalju kui ma enda auto ajaloost kuulnud olen, oli tegu vist eraautoga??? See nurgadiivaniga sama istmeriie tekitab siiski kahtlust, et äkki on ta autobaasiga kuidagi seotud olnud. Avariisid on tehtud sellega rohkem kui üks. Vasak tagatiib on jubedalt taastatud ning terve esiosa on üles taotud. Esitiivad on mõlemad vahetatud. Väiksemaid parandusi tuli remondi käigus veel välja. Värvikihte oli peal vähemalt kaks, kohati kolm. Nüüd siis neljas.
To: Sm. Tasku
El. antennist polnud midagi järel. Oli vaid tiiva sees auk, millel kummist punn ees. Katuseauguga ma ilmselt lähengi kergema vastupanu teed ja panen sinna kenakese nurga alla uue antenni.
To: Volgaraider
Kas pidi lihvima??? Vaata pilte ja juurdle veidi selle üle. Värvitöökojast niipalju, et töö sai tehtud ise oma väikeste kätega.