Postitused: 3,028
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
õli vist liiga paks / liiga palju. peaksid bensiini/atsetooni või mõne muu käepärase vahendiga puhastama.
eemaldades liigse õli saad vast ka probleemist jagu.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 173
Teemad: 30
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
No paks see õli nüüd küll ei ole,5-56 on ju igatsugu pisividinate õlituseks-kaitseks-niiskuse eemaldamiseks jne.Sama,mis WD-40,aga ikkagi pääseb miskitpidi niiskus sisse ja külmetab kinni.
Isend K 650,gaasitrossid.
Postitused: 3,028
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Sa vaata üle karpade siibrid. Minu Dnepraalil (Dnepr urali mootoriga) juhtus talvel nii, et kinni jäid siibrid, mitte trossid. Aitab siibrite määrimine käepäraste hooldusvahenditega, aga võib ka poodi minna ja osta midagi spetsiaalset ja kallist.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 173
Teemad: 30
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Siibritega probleemi ei ole-määritud(õigemini,puhastatud,igatsugu õliollus seal ju ei püsi-bensiin)Trossid suvel pandud,seega praktiliselt uued.
Postitused: 173
Teemad: 30
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Mätserdasingi silikoonõli vahele,kuda mõjub,ei tea öelda,väljas suur kevad!
Oot, kuidas üldse trosse kõige parem õlitada on? Kas kusagil anumas õli sees või lasta kõri vahelt pihustiga?
Postitused: 317
Teemad: 21
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
06-12-2004, 21:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-12-2004, 21:43 PM ja muutjaks oli
tsiklivend.)
Trosside õlitamine
Siduri; piduri ja karburaatori juht-tröšse, millel on määrdeniplid, määritakse iga 2000 . . . 4000 km tagant määrdepritsiga, milles on õli An-8, AG-6 või ÄC-8. Nipli puudumisel võetakse trossi ülemine ots lahti ja puhastatakse mustusest (soovitatav on trossi otsa loputada bensiinis). Õlitamise hõlbustamiseks kinnitatakse trossi ümbrise^ ülemisele otsale tükike kummivoolikut (joon. 109, a). Õlitamine on veel lihtsam, kui trossi ümbrisele kinnitada joonisel 109, b näidatud viisil plastpudel. Pudeli pigistamisega saab õli kiiresti suruda ümbrisesse, Samasuguse efekti annab ka joonisel 109, c näidatud moodus, kus trossi ümbrisele on kinnitatud pikem voolik.
Et õli läheks paremini ümbrisesse, on soovitatav teda enne soojendada. Kinnijäänud tross pannakse koos ümbrisega mõneks tünniks petrooleumivanni. Spidomeetri paindvõlli õlitatakse nagu trosse (ka sagedus on sama).
Kahjuks ei saa joonist lisada, kuna manuseid ei saa lisada.
\"Don\'t ride faster than Your angel can fly\"....