21-03-2005, 22:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2005, 22:46 PM ja muutjaks oli Martti.)
Teema mõte on juhtida müüjate tähelepanu ühele asjale oma äri tegemisel.
Täpsemalt sellele et kui midagi müüakse näitkes KB lehes või kus iganes siis märgitakse sinna hind:Y mille eest X asi ära antakse. Samas ostja mõtleb kui palju tema selle raha koguse eest kaupa saab. Jutt just liiklusvahenditest.
Rootsis näiteks käib asi nii: On kuskil avaldatud kuulutus mingi sõiduki müügi kohta, on ka kirjas hind(enamusel on nii). Kui on olemas kindel ostja kes ostab selle nõutava raha eest ära või saab kaubale mõne teise summaga(see pole praegu oluline), siis ostjal jääb üle ainult paar allkirja anda ja sõiduk on tema oma. Seal on kombeks teha nii et hinna sees on juba ka sõiduki registreerimine ja kõik asjad ajab korda müüja, mitte ei pea ostja oma pead vaevama. Ma arvan et selline tegevus soodustab ärilist tegevust, sest ostjale on tehtud kõik võimalikult lihtsaks, maksa ainult raha ja asi on sinu, ei mingit peamurdmist.
Eestis jällegi jäetakse sellised asjad just ostja kanda, ei oska mina öelda miks see nii on aga äkki keegi aitab, kuid on ka paremaid juhuseid. Näiteks isa ostis Volga, hind oli 6000EEK ja tuli välja et hinna sees on registreerimine ja omanik ajab kõik asjad, isal tarvitses lihtsalt ARK-i kohale minna ja oma allkirjadega asja kinnitada. Pealegi oli Volga veel arvelt maas nii et auto hind tuli siis AINULT 4400EEK, kui mitte arvestada reg.maksu.
Mina ise arvan et kui auto oleks läinud müüki 4400EEK eest, siis oleks ta ka kiiresti uue omaniku leidnud omale, või ka mitte. Võib olla oleks asi jäänud siis ka reg.maksu taha kuna sel hetkel kui teada saadakse et arvel pole tekib ostja silme ette summa: 6000EEK, mis ei pruugi enam kuidagi sobida.
Jutt sai segane et lõpuks endal ka kerge lühis tekkis aga loodan et saate mõtele pihta.
Täpsemalt sellele et kui midagi müüakse näitkes KB lehes või kus iganes siis märgitakse sinna hind:Y mille eest X asi ära antakse. Samas ostja mõtleb kui palju tema selle raha koguse eest kaupa saab. Jutt just liiklusvahenditest.
Rootsis näiteks käib asi nii: On kuskil avaldatud kuulutus mingi sõiduki müügi kohta, on ka kirjas hind(enamusel on nii). Kui on olemas kindel ostja kes ostab selle nõutava raha eest ära või saab kaubale mõne teise summaga(see pole praegu oluline), siis ostjal jääb üle ainult paar allkirja anda ja sõiduk on tema oma. Seal on kombeks teha nii et hinna sees on juba ka sõiduki registreerimine ja kõik asjad ajab korda müüja, mitte ei pea ostja oma pead vaevama. Ma arvan et selline tegevus soodustab ärilist tegevust, sest ostjale on tehtud kõik võimalikult lihtsaks, maksa ainult raha ja asi on sinu, ei mingit peamurdmist.
Eestis jällegi jäetakse sellised asjad just ostja kanda, ei oska mina öelda miks see nii on aga äkki keegi aitab, kuid on ka paremaid juhuseid. Näiteks isa ostis Volga, hind oli 6000EEK ja tuli välja et hinna sees on registreerimine ja omanik ajab kõik asjad, isal tarvitses lihtsalt ARK-i kohale minna ja oma allkirjadega asja kinnitada. Pealegi oli Volga veel arvelt maas nii et auto hind tuli siis AINULT 4400EEK, kui mitte arvestada reg.maksu.
Mina ise arvan et kui auto oleks läinud müüki 4400EEK eest, siis oleks ta ka kiiresti uue omaniku leidnud omale, või ka mitte. Võib olla oleks asi jäänud siis ka reg.maksu taha kuna sel hetkel kui teada saadakse et arvel pole tekib ostja silme ette summa: 6000EEK, mis ei pruugi enam kuidagi sobida.
Jutt sai segane et lõpuks endal ka kerge lühis tekkis aga loodan et saate mõtele pihta.