mopeedi karbuss
#1

mul mure vanemat tüübi mopeedi karbussiga et mis pidi seal siiber sees käib kummale poole teravam tipp jääma peab ja kuidas täpselt sellel segukruvi olema peab

miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Vasta
#2

Kui soovid, et keegi sulle ka nõu annaks, siis ole ka oma küsimustes täpne - karburaatoritel on olemas konkreetne mark. Ja segukruvi peab olema asendis, et bensiini ja õhu vahekord mootori tööks õiged oleksid.
Vasta
#3

No mina jagasin küsimusest välja et küssitakse võrri karbussi kohta, kuna V-50(1) karbuss(vist oli mingi K53) ei annagi siibrit valepidi panna.
Siiber siis niipidi sisse et teravam tipp mootori poole.
Segukruvi timmimine käis vanasti nii, et gaas põhjas sõites kruttida niipalju välja kuni lörisema hakkab, ja siis niipalju tagasi kuni kuuled et ilusti laulab
Vasta
#4

K53 ei ole nüüd küll ühegi mopeedi karburaator. Nõukogude mopeedidel kasutatud karburaatorid on K-35, K-35Б, K-60, K-60Б. V50 ja 501 on K-60(БWink.
Võrri karburaatorid on K-34, K-34Б, K-34B
Vasta
#5

välja näeb jah ta nagu võrri karbuss aga siiski ei ole! seda ma tean jah et gaas põhja ja siis hääle järgi ja kui hästi tahta läheb siiber mõlemet pidi sisse segukruvi on nats jama timmida kui masinat tööle ei saagiBig Grin

miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Vasta
#6

Laurts Kirjutas:No mina jagasin küsimusest välja et küssitakse võrri karbussi kohta, kuna V-50(1) karbuss(vist oli mingi K53) ei annagi siibrit valepidi panna.

Vähemalt Š-51 mootori (Riga-3) originaalkarburaatoril andis küll minu mäletamist mööda siibrit valepidi sisse panna. Võin ka eksida, sest pole isendiga tegelenud kõvasti üle 10 aasta ning praegu on ta paraja koli all, et järele ka vaadata.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

Minuteada peaks väljalõige käima õhufiltri poole. Kui \"teravam tipp\" on see, mis mulle tundub, siis käib see silindri poole.
Vasta
#8

aga ikkagi kuidas segukruviga on? ma ei usu et ma selle lampist õigeks juhtun keerama kui tööle saaks siis veel võibolla

miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Vasta
#9

kalev60 Kirjutas:aga ikkagi kuidas segukruviga on? ma ei usu et ma selle lampist õigeks juhtun keerama kui tööle saaks siis veel võibolla

Keera segukruvi täiesti sisse ja siis 3 ja pool ringi tagasi.Siis peaks enam-vähem olema, katsu siis käima saada ja reguleeri veel kui vaja.
Vasta
#10

Keera segukruvi täiesti sisse ja siis 3 ja pool ringi tagasi.Siis peaks enam-vähem olema, katsu siis käima saada ja reguleeri veel kui vaja.
[/quote]

Nii võib tõesti umbkaudu paika saada aga kas asi ka selles on et mootor tööle ei hakka? Võibolla mingi muu koll sees. Aga seda jah et siibril käib kalle alati ettepoole kui sisse panna.
Vasta
#11

ok thanks ju ma proovi jah kui aega saan täna olin vosodi kallal

miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne