08-04-2005, 21:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-04-2005, 00:12 AM ja muutjaks oli tutt.)
tuli siis suur isu mingi autot taastada millel on dokid olemas.
õutsin otsusele , et kõige litsam oleks taastada mingi zapikat.
kuna see on minu meelest lolli kindel auto ja pole ka suuremat sorti auto vaid väike lahe auto mis sobib ideealseks suve autoks.
natuge otsimist ja leitsingi sükse isendi mis ei vajaks väga suurt tegemist.
see zaz on üle elanud põllu rally on põllurally käigus juhi poolne õõtshoov katki läinud.
aga mootor on aga veel tiptop korras.
sai siis vaadamas käinud ja otsustasin et ostan selle isendi ära.
propleem oli alguses selles et kuda ta seal põllu pealt ära saada mis ta oli juba mingi 3-4
kuud seisnud ( ratas vildune all )
kõige lisam võte oli selles et võtab õõtshoova ära ja keevitas enam vähem sirgeks tagasi , et saaks sellega koju sõida.
präegu zazi taastamine sisab kuna keevitus aparaat otsustas mitte enam keevitada.
oleks vaja siis neid asju --> juhipoolset õõtshoova , esi ja taga stangesi , ja esi suuna tulesi.
pildid----> http://www.zone.ee/Projekt968m/
õutsin otsusele , et kõige litsam oleks taastada mingi zapikat.
kuna see on minu meelest lolli kindel auto ja pole ka suuremat sorti auto vaid väike lahe auto mis sobib ideealseks suve autoks.
natuge otsimist ja leitsingi sükse isendi mis ei vajaks väga suurt tegemist.
see zaz on üle elanud põllu rally on põllurally käigus juhi poolne õõtshoov katki läinud.
aga mootor on aga veel tiptop korras.
sai siis vaadamas käinud ja otsustasin et ostan selle isendi ära.
propleem oli alguses selles et kuda ta seal põllu pealt ära saada mis ta oli juba mingi 3-4
kuud seisnud ( ratas vildune all )
kõige lisam võte oli selles et võtab õõtshoova ära ja keevitas enam vähem sirgeks tagasi , et saaks sellega koju sõida.
präegu zazi taastamine sisab kuna keevitus aparaat otsustas mitte enam keevitada.
oleks vaja siis neid asju --> juhipoolset õõtshoova , esi ja taga stangesi , ja esi suuna tulesi.
pildid----> http://www.zone.ee/Projekt968m/