zaz 968 pidurid ja mõned muud probleemid
#1

Mõtlesin päris tüki aega kas teha teemat või mitte aga noh siin ta on: Hakkasin eelmine aasata parandama vanaema sapakat kuna pidurid olid nigelad, vahetasin klotsid ja panin ilusti (omaarust) liikuma nagu peab. Pärast proovisõitu oli kõik ilus ja kena mõlemad rattad pidasid ilusti ja masin peatus naksti oli tunda et kõik neli silindrit töötavad. järgmine hommik oli üks pidur täielikult kadunud, kiskusin siis uuesti lahti kõik oli nagu peab ja uuesti kokku, siis jälle pidas. Vanamees käis sellega ülevaatusel ja seal oli ka kõik ok, kuid pärast kadus jälle üks ära nii et masin hakkas kiskuma. vanaema teadis et üks ei pidurda see teda ei heiutanud, aga nüüd see aasta tahaks ilusti ära teha nii kahju kui see ka pole olen ma selle masina viimane lootus.
Mootoril on ka probleem aga sellest käib mul mõistus vist veel üle, nimelt juba mitu aastat ei olnud mootoril enam nagu jõudu siledal teel 100km/h sisse ei saanud, võtsin nüüd mootori lahti et ah kindlasti tahavad klapid tegemist, aga avastasin selle et üks tõukurivarras oli pooleks, kas on võimalik et masin sõitis aasta - 2 katkise vardaga?

taheti teist juba suht tõsiselt mahakanda ja parematele väljadele saata (emex.ee) (põlluralli.ee) aga mõned pildid on http://www.pilt.ee/enfant

a ja kas keegi äkki saaks aidata klappide freesimise ja sooveldamisega? tallinnas oleks hea
Vasta
#2

Piduritega nii,et minu sapu eelmine omanik rääkis ülevaatusel oli jama koguaed küll võtsid esimesed küll tagumised. Asi lahenes nii,et ehitas ta ühele pidurisilindrile üle (muidu neid 2).
Vasta
#3

Nii räägiks veel nendest piduritest: Kas see ühele silindrile minek tähendas seda et üks klots enam ei pidurda? või on tehtud nii et nagu tagumised et üks surub mõlemale poole? Eriti imelik on see seibi süsteem, seda et ta liigub seal hästi raskelt mitte nagu läänekatel. Tuli 2 mõtet et lihviks selle seibi väiksemaks või siis hoopis auk suuremaks ja teine mõte siis et panna 84 aasta eskorti tagumised surujad, selle tegemine on küll raskem aga need vähemalt liiguvad ilusti.
Vasta
#4

Kas pärast ära kadumist on pedaal jäik või vajub kergelt põhja? Esimesel juhul on probleem mehaaniline, silindrid on kinni vms, teisel juhul imbub lihtsalt kuskilt süsteemi õhku sisse ja kui see koht (enamasti peasilinder) ei ole juhuslikult ratta silinder, ei aita see Escorti jupp ka midagi. Õhu sisseimbumise koha kindlaks tegemine on võimalik kas lekete järgi (suur auk), või väiksema augu puhul süsteemse lähenemisega: keerad peasilindrile pimeda ette, proovid, kui peab siis paned kontuurist ühe jupi juurde, pime otsa, proovid jne.

Ma muidugi ZAZist konkreetselt mitte midagi ei tea, aga pidurisüsteemid on eri autodel sarnased, eks mõni guru vaielgu vastu, kui milleski eksin Smile
Vasta
#5

zapakal on yes piduri silindris kaks kolbi minu mäletamise järgi. Mul oli kord selline 968-a. Ennem hakkas vötma vist tagumine ja siis esimene. Pump oli suht keeruline vörreldes vaz-i omaga.
Vasta
#6

Socket Kirjutas:zapakal on yes piduri silindris kaks kolbi minu mäletamise järgi. Mul oli kord selline 968-a. Ennem hakkas vötma vist tagumine ja siis esimene. Pump oli suht keeruline vörreldes  vaz-i omaga.
Mis erinevus on?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne