Aknatihendid
#1

Tere! Nimelt on mul tulevikus plaanis restaureerima 50-nda aasta Pobedat.Komplektne auto isegi olemas.Küsimus seisneb selles,et aknatihendid on selle 55 aastaga väga nadiks muutunud.Kuidas annab neid taastada? Igasuguseid pragusid on täis ja päike on ka ajapikku oma töö teinud.
Tänan!
Vasta
#2

Esi ja taga akna tihendi saad teha Uaz i omast proofiil sama.Esi tihendil jätad keskmise osa samaks ja liimid Loctite 406 ga kinni .Endal toimib see juba 4 aastat.
Vasta
#3

agaa Kirjutas:Esi ja taga akna tihendi saad teha Uaz i omast proofiil sama.Esi tihendil jätad keskmise osa samaks ja liimid Loctite 406 ga kinni .Endal toimib see juba 4 aastat.
Sama varianti oleme kasutanud me ühel pobedal ja arvatavasti tuleb M72l ka.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#4

Huvitav millise auto tihendit annaks kasutada Pobeda esimestel kolmnurkakendel?

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#5

eberhard Kirjutas:Huvitav millise auto tihendit annaks kasutada Pobeda esimestel kolmnurkakendel?

Eimillegi.

Olen kuulnud siit-sealt restauraatoritelt, et GAZ 51/52/53, Mosse 412, Volga 24 jt tihendeid saab paigaldada vaid suurte probleemidega ning ei ole alati kindel, kas asi jääb ilusasti istuma ja/või kolmnurkaken jääb avatavaks. Et vaid haruharva õnnestub midagi ülaltoodut Pobile istutada nii, et oleks korraga nii ilus vaadata kui ka avatav/kasutatav.

Mul peaks endal õnneks vist ühe auto jagu kokku tulema terveid algseid tihendeid.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne