Postitused: 436
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
12-12-2005, 19:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2005, 19:04 PM ja muutjaks oli
siimik.)
Kuressaares on Marinasid kaks tükki:üks on kirsipunane kupee-bensiin,teine on kirsipunane sedaan-diisel.
1975.a. .....sama nagu sellel eelneval pildil siin foorumis!!!
aga võin saata ka....üks foto peaks olema!!!(kuidas sulle selle saata saab)???
ja mudel on TÄIS NIMEGA----> PHILLIP MORRIS MARINA COUPE
Postitused: 820
Teemad: 42
Liitus: Jun 2006
Maine:
5
paar kolm aastat tagasi oli ka türil üks sedaankerega helesinine metallik värviga diisel morris,aga mis temast saanud on,ei tea. Ühte kupeed olen isegi proovida saanud kutseka ajal,päris lahe riistapuu oli.
isal on peaaegu ideaal korras roheline 1976aasta väljalse roheline,automaat kast,ainuke häda on hooratta hammaste puudumine(mõned puudu).Masin on igapäevases kasutuses ja peab päris hästi vastu.Sedaan kere.Rootsist vene aja lõpus toodud.Puu oli katusele kukkund.
Postitused: 463
Teemad: 6
Liitus: Jun 2004
Maine:
12
05-10-2006, 22:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-10-2006, 00:13 AM ja muutjaks oli
XTA.)
arvi100 Kirjutas:Alts Kirjutas:Põltsamaa kandis (täpsemalt Lustiveres sai nähtud) aastat 4-5 tagasi liikus ka pruuni värvi diiselmootoriga isend. Pealt paistis päris vinks-vonks.
Jah,see masin on ka teada.Auto alles,sõidab,kuid ka selle omanik näeb ka käigulülitusega vaeva.Käigud
ei püsi sees.
Praegu liigub, või vähemalt augustikuus liikus, Põltsamaal
selline isend.
Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Postitused: 463
Teemad: 6
Liitus: Jun 2004
Maine:
12
arvi100 Kirjutas:õnnestus mõne teise nurga alt ka seda iludust tabada ?
Ikka õnnestus
Aga oli tal nüüd bentsu- või diiselmootor(ihääl), seda kahjuks ei mäleta.
Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Postitused: 354
Teemad: 23
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Puhtast uudishimust tahtsin teada kui palju Morris Marinasid meil Eestis
ka arvel on.Eile lõunaaeg käisingi Jõgeva ARK-is seda uurimas,aga
tulemusteta.Meesterahvas leti taga isegi ei viitsinud ei öelda,vaid
raputas lihtsalt pead.Nii et saladus mida ei tohi avaldada.
1985 Lada 1300 SL
Postitused: 417
Teemad: 13
Liitus: Oct 2007
Maine:
5
16-11-2007, 14:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2007, 17:38 PM ja muutjaks oli
pppp.)
hoi, tervitus!
ise sai kunagi ülikooli algusaegadel sellise peene riistapuuga Lõuna-Eesti teedel ja küngastel kihutatud ja vajadusel isegi käruga, kuna oli vaja suvilas tiba remonti teha. masin oli Morris Marina Coupe 1,3. tumerohelist värvi (racing green?), 2-ukseline, bensiin, ning sain ta ühe äsjaärganud reformimajanduse eesti-soome ühisfirmalt, nii ca 6000 eest.
Muidu kere jm oli 'allright', vaskpoolse piduriketta olin sunnitud ära vahetama selleks sai siis parajasti teisel pool Inglise Kanalit õppinud sõpra tüüdat, et too kohalikku motopoodi külastaks ja asja seljakotis ära tooks. no lennukile minnes oli teda küll vähe imeliku näoga tollis vaadatud :-)
pärast mõneteisttuhande km läbikruttimist hakkas mootor juba väga rohkelt õli küsima. sain siis otepääl selles vanas MAZi parandustöökojas ühe kamba lukkseppadega kaubale ja originaalkolbidele parandusrõngad külge pärast väikest eksitust mõõtude osas ning asi käis jälle. lisaks mingil hetkel väsis veepump ära, a no selle vahetamine oli rohkem paari mutri keeramise ja väikse koputamise töö.
eriti - tagantjärele muidugi - peen oli see plastmassist armatuurlaud, mis tundus tookord isegi zigullide jms võrreldes ikka täiesti kuu pealt, a hiljem kui British Leyland'i tegemiste ja eri mudelite kvaliteedi teemad rohkem tuttavaks said, siis läks mosaiik muidugi kokku.
hiljem olen Inglismaal pikalt elanud (ja väikest viisi autofännide) käest kuulnud, et mudel oli seal suhteliselt kehvalt vastu võetud, ehkki võrreldes muude tolleaegsetega (70-lõpp, 80te algus) suhteliselt ok. sama käib varem foorumis jutuks olnud Austin Allegro kohta.
siis tekkis vennal seal vasaku tiiva sisse peidet juhtmetes miski lühis - mul on selline kahtlane tunne, et sellel siiski oli ka mingi kohaliku iseloomuga põhjus - mistõttu ka starterilt tulev voolujuhe sulas kokku. a sellegi lahendas üks sõbramees võttes lihtsalt armatuuri kinnitavad 4 kruvi jm lahti ja klappis kokku tagasi.
sõnaga, masin teenis hästi, a hiljem vahetati miski vähe uuema ja avarama, vist nissan bluebirdi 2.0 vastu ümber. siit ka minu side selle konkreetse masina ja mudeliga lõppeb, a kui keski veel on selle mudeliga kokkupuutunud, siis andke hilisematele omanikele teada, et selline riistapuu on päris õige mõte ja pidamine, huvitatud kodanikule muidugi, ka päris jõukohane.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
oman helesinist morris marina 1.3 sedaani.. plaanis on korralikult korda teha..väga oleks kasu meestest kes teavad mis juppe saab mingilt teiselt autolt sobitada mis ei oleks nii rariteetne kui marina..ntx kas mingit võimsamat mootorit oleks väga raske sinna peale aretada? plaanis oleks võimsamaks teha aga küsimus selles kas muud kuluosad peavad vastu sellele?on äkki kellegil kogemust?
Postitused: 100
Teemad: 44
Liitus: Oct 2006
Maine:
3
Äkki keegi seletaks, mis vahe on de lux-il ja tavalisel marinal?