õhtut. on kysimus vana vene traktori T-16 kohta. nimelt jõuvõtu võll ei taha siduri pedaali vajutamisest ära lahutada ning kui aeglaste pööretega saab ajami sisse lylitada, siis kangist lahti lastes viskab käigu taas välja. Nimelt sain teada, et sellel tyybil on kaks erinevat siduriketast, yks kastile ja teine jõuvõtuvõllile. Samas sain teada, et kardetavasti on viga siduris ning vaja seda remontida.
Nyyd siis kysimus. Ega kellelgi pole juhuslikult kuskil majapidamises vedelemas traktori T-16 remondimanuali vms. mis aitaks mul seda kõike l2bi teha...auto juures olen tegelenud igasuguste asjade remontimisega. Alates mootori remondist lõpetades keretöödega. Samas ei julge uisa-päisa traktorile kallale minna. Kui kellelgi midagi sellist vedeleb, siis oleks ylimalt kena kui saaks sellest teada anda aadressile margus@uptime.ee olen nõus ka mingi summa raamatu eest välja käima.
Postitused: 754
Teemad: 45
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
ei ole 2 siduriketast,sidurivõllil on lihtsalt eraldi hammasratas \"jõuetuvõlli\" jaoks.Reeglina see kestab.Lase käigukastist õli välja ja keera 4 polti lahti,saad jõuetuvõlli enda kätte,et vaadata võlli seisukorda.Muidu parim raamat on 1 vanakooli tehnikamees,kes neid eluaeg viimse kui pulgani näppind....
Niisiiis tekkis kohe kysimus, et kui pole kahe sidurikettaga, siis miks käigukasti k2igud kenasti sisse l2hevad ning jõuvõtuvõlli käik sissei ei l2he (ei lahuta 2ra) ning kui madalatel pööretel sisse ajada, siis viskab taas välja:?
Ning loomulikult kysimus, missugused 4 polti ma lahti pean laskma:?
tänud ette
Postitused: 754
Teemad: 45
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
17-06-2005, 19:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2005, 19:16 PM ja muutjaks oli
I.A.)
See on nende eripära,sidur võib viimasepeal hästi lahutada aga jõuetuvõll hästi sisse ei lähe.Ronid traktori alla,kui tunned jõuetuvõlli ära ja keerad seejärel 4 polti lahti.Enne loomulikult õli välja lasta k-kastist.Romka-võin numbri anda,kust sa saaks kasti ja võibolla ka väikse alumise klaasi.
Niinii, tegin need neli polti lahti kuida tuleb välja, et selle tihendiga kasti kyljes oleva muhvi kyljes on jõuvõtuvõll laagriga kinni. igaks juhuks ei hakanud jõuga vägistama. olen ma õigel teel:? ning kui olen, siis kuidas saan selle laagri sealt lahti:?
nii nii nyyd siis sain teada, et peaylekande võlli otsas olev hammasratas on kardetavasti omadega läbi.. Täitsa ümaraks on kulunud hambad ühe külje pealt. Vaja vahetada hammasratas.
nyyd ka kysimus, et kas on võimalik seda teostada ilma, et peaksin maha kiskuma tervet kasti ning kui see on võimalik, siis kuidas seda kõige parem oleks teha..samas sooviks teada, kust saaks tartus osta sellele T-15 traktorile tükke. Ta raibe on kyll meeletult vana, kuid töö tegi ta omalajal ära ning tahaks teda taas kasutada..
Ettetänades
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
19-06-2005, 10:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-06-2005, 10:40 AM ja muutjaks oli
Romka.)
Kui mina käisin Tartus juppe otsimas, siis igalpool poodides väideti, et kõige vähem juppe liigub T-16le. Saada vaid silindreid/hülsse, küttepumpasid ja veel vaid paari asja.
niih, kui tartust midagi saada pole, siis on asjad kurvemad. Helistasin ka kuldse börsi läbi, kuid kõigil juba myydud muhvid jms..
Nyyd aga järgmine küsimus. kuidas saaks seda veovõlli statsionaarselt (jäigalt) jõuvõtuvõlliga yhendada. Proovisin käsitsi niimodi, et lükkasin hammasmuhvi mootoripoolse hambumise lõppu ning siis ei andnud muhv yhendust võllile. Et kui sinna saaks panna mingi laiema hammasmuhvi, siis jääks jõuvõtuvõll koguaeg tööle....mis siinne kasutajaskond asjast arvab...et keevitada kardetavast pole vist mõtet...muidu laseks otsad kokku ja asi vask, aga see pole vist hea...
ja yldse, kuidas ma saan jõuvõtuvõlli kätte. Keerasin neli polti eest otsast lahti ning sain teada, et seal kuplikese all on laager. Raamat kah midagi kavalat selel kohta ei räägi. Et kas peaksin niisama tõmmates ta sealt laagri pesast kätte saama või kuidas:
ettetänades
Postitused: 754
Teemad: 45
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
lõpeta oma keevitamise jutt ära.Nii neid asju ei tehta.
minu mäletamist mööda oli see hammasratas vahetatav-kui neid saada pole,lase treialil vana järgi uus teha.Kui sa k-kasti kaane maha võtsid siis on näha,mis sa pead sealt lahti laskma et võll kätte saada.