Postitused: 119
Teemad: 27
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Tervist
Mure siis järgmine.
Panin siis täna Dnepraali käima nagu tavaliselt iga päev ja krt müdistab teine ainult ühe pütiga.....proovisin teise küünlaga sama jama.Panin siis korra käe karbussi ette ja võttis püti taha natukeseks ja siis kukus jälle ära.Aga kui kätt mitte täielikult ees hoida siis isegi töötab see üks pütt suht korralikult mingi aeg ja siis kaob jälle ära.
Vahetasin isegi karbussi ja silindri vahelise tihendi ära mõeldes,et äkki võtab sealt õhku juurde aga ei muutunud siiski midagi....kellelgi ideid?
Postitused: 68
Teemad: 4
Liitus: Jul 2005
Maine:
0
arvatavasti karbuss sodi täis kui on parempoolne silinder siis kontrolli kas bensiin ikka jõuab karbussi
Postitused: 27
Teemad: 5
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
Tafka Kirjutas:Panin siis korra käe karbussi ette ja võttis püti taha natukeseks ja siis kukus jälle ära.Aga kui kätt mitte täielikult ees hoida siis isegi töötab see üks pütt suht korralikult mingi aeg ja siis kaob jälle ära.
Vahetasin isegi karbussi ja silindri vahelise tihendi ära mõeldes,et äkki võtab sealt õhku juurde aga ei muutunud siiski midagi....kellelgi ideid?
See viitab ikkagi sellel et imeb kuskilt lisa õhku. Tihendi võisid küll ära vahetada, aga karbussi kõrvad võivad kõverad olla ja siis jääb pilu ikka vahele. Vaata seal sellest juttu kus pilt juures on:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...180&page=3.
Klapi paisumisvahed kontrolli ka üle.
Kui võimalik mõõda kopmresiooni, kas mõlemad silindrid annavad ühe tulemuse.
Trv. Gustavson
-------------------------------------------------
Ostan:
K-750 leegitorud (võiks kasutatud olla), MT-9 tilgakujulse paagi.
Vahetada: kiire reduktor ülikiire vastu
Ise pakun müüa:
Dnepr MT-10 külgkorv. Võib vahetada teatud \"Emmiliste\" juppide vastu.
Postitused: 119
Teemad: 27
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Vaatasin nullpinnal karbussi kõrvad üle ja minuarust olid sirged...just kõige imelikum on see,et eelmine päev töötas korralikult.Eks peab uuesti maha keerama ja ka üle vaatama sisemuse,et äkki s***a täis.
Ja tekkis veel üks küsimus/mure....soojast peast ei taha eriti hästi tööle minna...kas Dnepride tüüp viga või peab hakkama mingit viga otsima?
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
On ette tulnud, et ühe korraliku röhatusega õhufiltri suunas on karpa tihendist jupi lihtsalt minema puhunud, see seletaks äkilist vea teket. Krt, paistab et lisaõhk on suureks kummituseks vene tsiklitele, peab lappama Liqui Moly tooteseeria läbi- kui õieti mäletan, siis seal oli õhulekke avastamise vahend olemas. Mingi keemia pihusti, mis ajab rattal pöörded kõrgeks sel hetkel, kui lekkekohale pihustada....